עובדי פלאפון פתחו בשביתה: דורשים הכרה בוועד כייצוגי

בפעם הראשונה בענף הסלולר, החלו היום עובדי פלאפון בשיבושים של העבודה, במסגרתם פתחו חלק מן העובדים במשרדי החברה בגבעתיים בשביתה, ויצאו להפגין נגד ההנהלה במחאה על כך שהיא מסרבת להכיר בוועד כיציג.

על פי ההסתדרות, כ-400 עובדים החלו הבוקר בשביתה בחטיבת ההנדסה, במערכות המידע ובמטה החברה. בוועד העובדים מאיימים כי השביתה תורגש בצורה משמעותית יותר בימים הקרובים. בוועד ציינו כי הם מתכוונים להמשיך את השביתה ולהחריפה במידת הצורך.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

העובדים מוחים על כך שההנהלה מסרבת להכיר בהתארגנותם ובהסתדרות כארגון יציג, למרות שלדבריהם יותר משליש מעובדי החברה הצטרפו להסתדרות. מדובר ביותר מ-1,700 עובדים.

הפגנת העובדים | צילום: יח"צ

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסנקורן, חזר על קריאתו לשאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק השולטת בפלאפון, להתערב על-מנת למנוע את המשך המשבר. "אני קורא לאלוביץ להיכנס מיד לעובי הקורה. לא ייתכן שרק העובדים ינהגו באחריות ואילו הבעלים ימלאו את פיהם מים", אמר.

לפני שבועיים בדיוק הכריזו העובדים בפלאפון על סכסוך עבודה עם החברה, מה שאיפשר להם לפתוח בשביתה היום. בפלאפון אמרו אז כי "ההסתדרות לא השיגה את השליש הדרוש לפי חוק. אנו שבים ומזמינים את ההסתדרות לפנות לבית המשפט ולהוכיח כי יש להם שליש".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן