עונת הדוחות החלה: אלקואה הכתה את תחזיות האנליסטים

עונת הדוחות החלה: אלקואה, החברה הראשונה שדיווחה אתמול על תוצאותיה הרבעוניות. החברה היכתה את התחזיות המוקדמות של האנליסטים בשורת הרווח אך פיספסה בהכנסות.

החברה רשמה ברבעון הראשון של 2013 רווח נקי של 149 מיליון דולר, או 13 סנט למניה, לעומת רווח נקי של 94 מיליון דולר, (9 סנט למניה), בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בניכוי סעיפים חד פעמיים רשמה החברה רווח של 11 סנט למניה – 3 סנט מעל לתחזיות האנליסטים.

בסעיף ההכנסות רשמה החברה הכנסה של 5.88 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2013 וזאת לעומת הרבעון הראשון של שנת 2012 בו דיווחה אלקואה על רווח מתואם של 10 סנט למניה והכנסות של 6.01 מיליארד דולר.

צילום: רויטרס

על פי סקר של רויטרס צפויים רווחי החברות הנכללות במדד ה-S&P 500 לעלות בכ-1.5% בלבד, זאת לאחר שברבעון האחרון של השנה החולפת רשמם המדד זינוק של 4.3%. "באופן כללי הציפייה היא כי תוצאות הרבעון הראשון של השנה יהיו מאכזבות", אומר מנכ"ל חברת הייעוץ הפיננסי דלתא גלובל בבוסטון ברוס זארו.

חברות רבות מהמובילות במשק האמריקאי כבר פרסמו אזהרות רווח לרבעון הראשון. על פי נתוני רויטרס, היחס הצפוי בין הדוחות השליליים לחיוביים בקרב חברות ה-S&P הוא הגבוה ביותר מאז הרבעון השלישי של 2001.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן