עידן עופר ממשיך לתקן מעלה: רשם רווח יומי של 172 מיליון שקל

לפני כשבועיים הודיע משרד האוצר בהודעה קצרה ותמציתית על הקמת ועדת ששינסקי 2 – הפעם עבור משאבי הטבע והמינרליים כאשר כיל תעמוד במוקד. מנית החברה לישראל הגיבה בעוצמה והשילה 6.3% ביום אחד. עופר הפסיד אז יותר מחצי מיליארד שקל ובשבוע כולו קרוב למיליארד שקל.

אך שבועיים אחרי ועופר ממשיך לתקן כלפי מעלה. לפני יומיים הצביע מדד הטייקונים של פורבס על רווח יומי של 333 מיליון שקל על הנייר לבעל השליטה בחברה בישראל והיום הוא המניה רושמת עליה של 2% ועופר משלשל לכיסו הוירטואלי (על פי שווי אחזקותיו) עוד כ-172 מיליון שקל.

גם יצחק תשובה שהפסיד בשבוע שעבר יצחק 431 מיליון שקל כתוצאה מירידה של 5.5% במניית קבוצת דלק שבבעלותו במסחר בבורסה בתל אביב חוזר לתקן כלפי מעלה והוא ניצב שני ברשימת המרוויחים היומיים עם רווח של 38.4 מיליון שקל.

צילום: רויטרס

מנגד, המפסידה הגדולה של היום היא בעלת השליטה של קבוצת שטראוס. עפרה שטראוס רושמת היום הפסד יומי של 76 מיליון שקל ומקדימה עם דוד עזריאלי ברשימת המפסידים כשהאחרון מאבד 43 מיליון שקל על הנייר.

סוגרים את חמישיית המפסידים היומיים הם מיקי פדרמן, אלביט מערכות (31.7 מיליון), צדיק בינו, פז (28 מיליון) ושלמה אליהו, קבוצת מגדל (24.2 מיליון).

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן