עליות נרשמו בבורסת וול סטריט: מניות פורד ופריון זינקו

יום המסחר בניו יורק ננעל בעליות. פרסום נתוני התמ"ג היום הראה כי קצב הצמיחה בכלכלת ארה"ב חלש מהצפוי, ובמקביל מחירי הנפט המשיכו לעורר דאגה בעולם.

ברבעון הקודם, רשמה הכלכלה האמריקאית קצב צמיחה בשיעור של 2%, לעומת הצפי ל-1.8% ובניגוד לנתונים שפורסמו קודם לכן, מהם עולה כי הקצב עמד על 2.1%. כך, לפי נתוני התמ"ג שיצאו לאור היום בארה"ב, כאשר היבוא עלה בשיעור של 2.3% והיצוא עלה ב-0.7%. 

חברת פורד נעלה את יום המסחר בעלייה חיובית של 3.6%, על רקע הידיעה על מגעים לשת"פ בינה לבין ענקית התוכן גוגל שמנייתה טיפסה ב-0.7%. אתר Automotive News דיווח אתמול, כי פורד וגוגל צפויות להכריז על הסכם במהלך תערוכת מוצרי האלקטרוניקה (CES) בלאס וגאס בחודש הבא. פורד תספק רכבים לדור הבא של המכוניות האוטונומיות, שאף יהיו מחוברות לאינטרנט. חברת פריון סגרה את היום בעלייה חזקה של 9%.

בעולם נשאו היום עיניים אל מחירי הזהב השחור שירד ב-0.6%, כאשר מחיר חבית נפט מסוג ברנט השתווה לזו מסוג WTI ועמדו על 36.5 דולרים. לאחרונה הראו מחירי הנפט שפל של 11 שנה, אשר מערער את היציבות הפיננסית בשווקים.

צילום: thinkstock

מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-1%, מדדי ה-S&P 500 עלה ב-1% בקירוב אף הוא, והנאסד"ק טיפס ב-0.6%. באירופה ננעל יום המסחר במגמה מעורבת. כזכור, בשל חופשת חג המולד שתחל ביום חמישי הקרוב, שבוע המסחר יהיה קצר מהרגיל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן