עליות שערים בבורסה בוול סטריט

המסחר בבורסה בניו יורק מתנהל היום במגמה חיובית, על רקע המגמה המעורבת בעולם. ביום שישי יפורסמו נתונים על שוק העבודה בארה"ב, והדבר מעורר ציפייה בקרב המשקיעים בארה"ב ובעולם כאחד. עוד ברקע למסחר – עונת הדוחות לרבעון השלישי של השנה, כאשר החברות הגדולות בשוק האמריקאי מפרסמות את נתוניהן.

בורסות אסיה ננעלו הבוקר בירידות שערים, כאשר מדד שנגחאי בסין נחלש ב-1.7% ומדד ניקיי ביפן ירד ב-2.1%. באירופה ננעל המסחר במגמה מעורבת, כאשר הקאק הצרפתי התחזק ב-0.5% ופוטסי 100 הבריטי נותר סביב ערך הפתיחה.

צילום: thinkstock

המסחר בוול סטריט מתנהל, כאמור, גם על רקע פרסום נתוני התעסוקה בשוק האמריקאי ביום שישי, כאשר המגמה המעורבת בעולם לא השפיעה על ניו יורק. מדד הדאו ג'ונס עולה ב-0.6%, מדד ה-S&P 500 מתחזק ב-0.6% גם הוא ומדד הנאסד"ק מטפס ב-0.7%.

בגזרת עונת הדוחות, מניית נובל אנרג'י קופצת ב-6.1%, למרות פרסום נתונים מאכזבים לרבעון השלישי של 2015. החברה הפסידה 283 מיליון דולר ברבעון הקודם, לעומת רווח נקי של 419 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2014, והמכירות שלה צנחו בשיעור של 37%, כך שעמדו על 801 מיליון דולר. חברות AIG וויזה ידווחו על תוצאותיהן הכספיות מאוחר יותר היום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן