על רקע ההסלמה בדרום: המסחר באחד העם ננעל בירידות

המסחר באחד העם ננעל בירידות שערים על רקע ההסלמה במצב הביטחוני והפתיחה השלילית בוול סטריט. אמש חודש הירי אל עבר יישובי הדרום ואזור גוש דן ולאחריו ניסיון ישראלי לחסל את מחמוד דף, במהלכו נהרגו אשתו ובתו של בכיר החמאס.

מדד ת"א 25 נחלש ב-0.3%, מדד ת"א 100 ירד ב-0.2% ומדד הבנקים עלה ב-0.1%. מדד הנפט והגז צנח ב-1.3% לאחר ידיעות על ירי ראשון של חמאס לעבר הים במטרה לפגוע באסדות הגז, מדד הנדל"ן התחזק ב-0.1% ומדד התקשורת איבד 1% מערכו. 

צילום: אהוד כהנים

הבוקר התפרסמו דוחותיה של חברת שטראוס שדיווחה על ירידה של 2.7% במכירות החברה ורווח הנקי העומד על 168 מיליון שקל – ירידה של 5.6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מניית החברה ירדה ב-3%.

קבוצת עזריאלי דיווחה על גידול של 5% ברווח הכולל לעומת הרבעון המקביל אשתקד וגידול של 10% ברווח הנקי. מניית קבוצת עזריאלי נחלשה ב-0.4%.

דיסקונט מדווחת על ירידה של 27% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל אשתקד כתוצאה מההפרשה לתוכנית הפרישה לעובדים. אך אם בנטרול השינויים בעתודה לפיצויים הרווח הנקי של החברה מצביע על עלייה של 19% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מניית דיסקונט עלתה ב-1.4%.

קבוצת הבינלאומי מדווחת על גידול ברווח הנקי ב-7.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ועלייה בתשואה להון שהגיעה ל-9.7% לעומת 9.2% ברבעון המקביל בשנה שעברה. מניית הקבוצה יורדת ב-0.4%. 

חברת פרוטרום רשמה הרבעון רווח נקי של 25.5 מיליון דולר, צמיחה של 44.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מכירות החברה צמחו ב-29% והרווח התפעולי זינק ב-41.7%. פרוטרום מזנקת ב-2.3% לאחר פרסום הדוחות.  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן