על רקע הפסקת האש, הבורסה ננעלה בעליות חדות

המסחר בבורסה באחד העם ננעל בבעליות שערים חדות, על רקע ההכרזה על הפסקת האש. מדד ת"א 25 ומדד ת"א 100 טיספו ב-1.4% כל אחד, מדד הבנקים עלה ב-1.3% ומדד הנפט זינק ב-2.4%. מדד התקשורת נסק ב-2.9% ומדד הנדל"ן הוסיף 2% לערכו.

צילום: אהוד כהנים

אמש, כאמור, נמשכה המגמה החיובית בוול סטריט ומדד ה-S&P 500 שבר פעם נוספת את שיא כל הזמנים. עליות נרשמו אתמול גם בבורסות אירופה. אך את ההשפעה הגדולה על המסחר בת"א היום ניתן לשייך להפסקת האש בין ישראל לחמאס, אשר נכנסה לתוקפה אתמול בערב. על פי ההסכם ינצרו שני הצדדים את האש באופן מיידי, וישראל תאפשר הקלות בסגר והנכסת ציוד לשיקום הרצועה – בפיוקח ישראלי מלא. סוגיות דוגמת פירוז הרצועה והקמת נמלים ידונו רק בעוד כחודש.

בינתיים, החברות הישראליות ממשיכות לפרסם את דו"חות הסיכום של הרבעון השני של השנה. מדו"חותיה של חברת הביטוח מגדל עולה כי החברה הרוויחה במהלך הרבעון 95 מיליון שקלים – 55% יותר ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. מניית החברה התחזקהו ב-3.6%. גם החברה לישראל עלתה ב-3.4% על אף שמדוחותיה עולה כי החברה הפסידה במהלך הרבעון כ-20 מיליון דולר. מדובר בצמצום משמעותי בהפסדי החברה, אשר עמדו בשנה הקודמת על כ-90 מיליון דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן