עם הדרכה מברין: כתב פורבס ניסה את המשקפיים של גוגל

אחרי שבשבוע שעבר נחשף בפורבס כי צוקרברג אמר לסרגי ברין, אחד ממייסדי גוגל, כי הוא מחכה בכיליון עיניים לנסות את המשקפיים של גוגל, קיבל גם כתב של פורבס את ההזדמנות הנחשקת וניסה את המשקפיים תחת הדרכתו הצמודה של ברין.

"המטרה שלנו היא שאתה לא תוציא את הפלאפון שלך מהכיס", אומר לי ברין. ואכן מייסד גוגל חושב שהמשקפיים יביאו לשינוי פרדיגמה טכנולוגית. בדיוק כמו שהאייפון הביא את הסמארטפון למרכז הבמה ושינה עולמות ושהאייפד, מאוחר יותר, הביא לתזוזה משמעותית, כך, חושב ברין, יעשו גם המשקפיים.

כשבאתי לנסות את איכות הזיהוי הקולי של המשקפיים ויכולותיו, ברין הקדים אותי והניח את ידיו על אחת מתושבות המשקפיים, העבה יותר מבין השתיים, והחל לגלול בעזרת אצבעותיו את היישומים השונים של המשקפיים.

בחיפוש הזה הגענו לפגישות השבועיות של ברין, לתזכורות ששם לעצמו ונחתנו בתמונות שצולמו באותו יום והכל בקלות ובנוחות. בתמונות ראינו תמונה של אשתו של ברין משוחחת בכנס הבריאות עם צוקרברג ותמונה של כרטיס הביקור שלי. ברין חשב שזה מיותר שהוא ייקח את הכרטיס עצמו אז הוא רק צילם אותו.

אחרי התמונות ברין גלגל לתיקיית הווידאו שם ראינו סרטון מאותו כנס. ברין הבהיר את עוצמת ההקרנה כך שהווידאו היה שקוף למחצה ויכולתי לראות גם אותו וגם את המציאות העכשווית.

כשביקשתי לבחון את הפקודות הקוליות כשאני עדיין אם המשקפיים עלי ברין אמר "משקפיים, איך אני מגיע הביתה?". מול עייני קפצה המפה שמראה לי את הדרך, מסתבר שהיינו 41 דק' מהבית של ברין והכי טוב לנסוע אליו דרך כביש 101 שלוקח אותנו ממש עד דלת הכניסה.

ברין סיפר כי כל יום עם המשקפיים הוא חוויה לימודית ואמר שתשומת הלב שהוא קיבל כשהלך עם המכשיר בחודשים הראשונים הייתה מעל המצופה. הוא הזכיר גם את התמונה שלו נוסע ברכבת התחתית בניו יורק עם המשקפים, שמאוחר יותר הפכה להיט ויראלי ברחבי האינטרנט. "אתה יכול לנסוע ברכבת התחתית של ניו יורק עם גמל ואנשים לא ישימו לב אליך", הוא אמר ונראה שהוא עדיין מתפלא שזיהו אותו ברכבת.

היום רק למספר מצומצם של עובדי גוגל יש את המשקפיים ותפקידם הוא להיות איתם כל הזמן בכדי לתת עוד ועוד חוות דעת. שבוע שעבר חברת the Mountain View Calif הודיעה איך הציבור הרחב יכול להיות מהראשונים להשיג את המכשיר בכדי לבחון אותו. מסתבר שכל מה שצריכים לעשות זה לשלוח טפסים דרך טוויטר או גוגל+ ולשלם 1,500 דולר כהוצאות נסיעה מאחר וכל המשתתפים יגיעו לאירוע מיוחד של החברה וימסרו את התרשמותם באופן אישי למנהלי הפרויקט.

לאחר ההדגמה המרשימה, החזרתי את המשקפים לידיו של מייסד גוגל. ברין שם אותם במהירות על פניו והלך לכיוון אשתו, שעמדה ושוחחה בטלפון קווי. "אני חייב לצלם את זה", אמר לי ברין בחיוך כשהוא לוחץ על המשקפיים.

כתבות נוספות בנושא:

צוקרברג הפתיע את ברין: "מחכה כבר לקבל את המשקפיים של גוגל"


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן