Brock Collection x HM. צילום: האנס ומאוריץ
Brock Collection x HM. צילום: האנס ומאוריץ

ענף האופנה הבינ"ל חוזר לחיים: 3 שיתופי פעולה ייחודים שיגיעו גם לישראל

בזמן שענף האופנה בישראל כבר חזר לשגרה, בתי האופנה ברחבי העולם, שעדיין מתאוששים ממשבר הקורונה, משיקים קולקציות חדשות ושיתופי פעולה מסקרנים במיוחד. הנה כמה מהם

ישראל כבר יצאה ממשבר הקורונה וענף האופנה המקומי נמצא בתהליך התאוששות, אבל בבתי אופנה ברחבי העולם חווים את היציאה מהמשבר רק עכשיו. זה בא לידי ביטוי בפרץ של השקות, קולקציות במהדורה מוגבלת ושיתופי פעולה בין מותגים. אחד מהם הוא שיתוף הפעולה המסקרן בין בית האופנה האיטלקי ולנטינו לבים מותג הג'ינסים האייקוני ליוויס. שיתוף הפעולה מתמקד בדגם 517 של ליווייס, דגם יוניסקס שמעוצב בגזרה גבוהה ישרה ובחיתוך קצר. הוא הושק לראשונה בשנת 1969, תקופה של אי שקט פוליטי בהיסטוריה האמריקאית – על רקע מלחמת ויאטנם ותחת האווירה המשוחררת של האהבה החופשית והפרי ספיריט של סוף הסיקסטיז, שהעניקה תקווה לעידן של אופטימיות. המעצב בחר להביא את אותו הלך הרוח לקיץ הראשון שמגיע אחרי השנה הקשה שהעולם חווה.

הג'ינס שיצרו ליוויס וולנטינו משלב נגיעות עיצוביות בסגנון המזוהה עם ולנטינו, כמו הניטים המטאליים ששובצו במקום הכפתורים הקטנים, ולוגו משותף המתנוסס על תווית העור החומה הממוקמת מאחור. אם תרצו לצרף אותו למלתחה כדאי שתדעו שהוא יוצר במהדורה מוגבלת ונמכר בלעדית בבוטיק AMOR בכיכר המדינה, מחירו 2,890 שקל. ואם אתם כבר שם -כדאי גם להציץ על קולקציית אביב-קיץ המלאה של ולנטינו שכוללת טישירטים, בגדי ים, שמלות, תיקים ואת החגורות עם אבזם ה-V הנחשקות.

מתוך תצוגת האופנה של ולנטינו. צילום: יח"צ
מתוך תצוגת האופנה של ולנטינו. צילום: יח"צ
מתחשבות בסביבה

שיתוף פעולה נוסף שנוחת בישראל ב-1.6 הוא של ענקית האופנה H&M ומתג האופנה Brock Collection מלוס אנג'לס. הקולקציה מאופיינת בקווים רומנטיים מודרניים ומשלבת שמלות, חולצות, עליוניות ומכנסי דנים. העיצוב כולל הדפסים פרחוניים בסגנון קאנטרי, רצועות כתף נקשרות וחולצות מחוך. כל הפריטים בקולקציה עשויים מחומרים מתחשבים בסביבה, כמו למשל, פשתן, כותנה אורגנית ופוליאסטר ממוחזר. הגוונים הבולטים בקולקציה: שחור, גווני קרם, ג'ינס וורוד בהיר. הקולקציה תמכר בסניפי עזריאלי ת"א וקניון הקריון בטווח מחירים של 59.90-299 שקל.

מתוך הקולקציה של אל ששון בפקטורי 54. צילום: יח"צ
מתוך הקולקציה של אל ששון בפקטורי 54. צילום: יח"צ

המעצבת אל ששון, שמוכרת את הבגדים בעיצובה מניו יורק עד הונג קונג וזוכה לסיקור תקשורתי מחמיא ברחבי העולם, תחל כעת למכור גם בישראל באתר האונליין ובחנויות פקטורי 54. הקולקציה כוללת חולצות משוחררות, חולצות אוברסייז מכופתרות, גופיות, חצאיות מעטפת ומכנסיים, לצד פריטי קימונו. הפריטים מעוצבים  בגזרות קלילות ובמראה הטאי-דאי הקיצי בצבעי ירוק וצהוב וגווני פסטל. הפריטים בקולקציה עשויים מבדים איכותיים, כמו 100% משי, ותהליך צביעת הבדים נעשה בעבודת יד עם תשומת לב מדויקת לפרטים הקטנים.

ששון נולדה בניו יורק וגדלה בתל אביב, בבית של יצרני טקסטיל ומעצבים. כילדה קטנה, היא חקרה וטיילה במפעלים ברחבי העולם, ופיתחה תשוקה לאסתטיקה, עיצוב ואופנה. לאחר שסיימה את לימודיה לעיצוב אופנה בשנקר הקימה מותג הנושא את שמה בשנת 2014 שנחל הצלחה בארה"ב, הונג קונג ולונדון. כעת, כאמור, ניתן להשיג את קולקציית הקיץ החדשה של המותג בחנות פקטורי 54 ברמת אביב ובאתר בטווח מחירים שנע בין 1,190-3,790 שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן