עקומה לפניך: צפו במכוניות המכוערות ביותר של שנת 2013

במהלך הסרט האחרון בסדרת ג'יימס בונד, סקייפול, נוסע בונד באסטון מרטין כסופה מדגם DB5, שהפכה לסימן ההכר של סדרת הסרטים. סקייפול היה הסרט החמישי שבו השתמש בונד בדגם הקופה האייקוני של היצרנית, ובסרט האחרון היא נראתה מרשימה מאי פעם.

ה-DB5 היא ההפך המושלם מהמרקורי בובקאט, למשל, אשר המראה המזוויע שלה שם אותה ללעג למבקרים ולצרכנים ברגע שהיא יצאה לשוק ב-1974. היא אמנם נסעה בסדר, אך הזוויות המוזרות גרמו למכונית להיראות כמו גמל. ייצורה הופסק אחרי דור אחד בלבד.

ייתכן שהעיסוק במראה המכוניות נראה רדוד, אך עיצוב מוצלח יכול לכסות על כשלים אחרים. כך, למשל, היגואר E-type ידוע כרכב עם היגויים בעייתיים, אולם נחשב על ידי רבים כרכב החלומות, בעיקר בשל מראהו.

מרקורי בובקאט. האות לכיעור | צילום: מתוך ויקיפדיה

מגזין פורבס דירג את כלי הרכב המכוערים ביותר שצפויים לצאת בשנת 2013. כדי להגיע לרשימה, נועצנו בשני מומחים בתחום העיצוב – ברט ברק, כתב לייף סטייל ורכב במגזין ואניטי פייר, ולורנס אולריך, כתב הרכב של הניו יורק טיימס.

אמנם, היופי הוא בעיני המתבונן, וחלק מהצרכנים בהחלט אוהבים זוויות מוזרות ומראה תמוה, אך אופיין הקיצוני והייחודי של המכוניות הללו הוא שהכניס אותן לרשימה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן