פלוג הותירה את ריבית חודש דצמבר ללא שינוי; הבורסה סגרה בירידות

בהתאם למרבית התחזיות, נגידת בנק ישראל קרנית פלוג החליטה להשאיר את הריבית במשק על כנה, והיא תיוותר בשיעור של 1%.

יוסי פריימן, מנכ"ל פריקו ניהול סיכונים והשקעות אמר בתגובה להחלטה כי "מהודעת הריבית של בנק ישראל ניתן ללמוד כי בבנק המרכזי בהחלט מודאגים מנושא הייצוא, אך מעוניינים להמתין לנתוני הרבעון הרביעי כדי לראות שאכן מדובר במגמה. באפשרות בנק ישראל לפעול במהירות ובנחישות בשוק הריבית. הפחתת שער הריבית תסייע לתעשייה ותגביר את הביקושים."

הבורסה באחד העם נסגרה בירידות שערים: מדד ת"א 25 ירד ב-0.2%, כמו גם מדד ת"א 100. מדד התקשורת ירד ב-2%, מדד הבנקים עלה ב-0.4%, מדד הנדל"ן התחזק ב-0.4% ומדד הנפט והגז עלה גם הוא ב-0.4%.

צילום: אהוד כהנים

מניית קמטק ממשיכה לספק כותרות: היום עלתה המניה בכ-78%, לאחר שאתמול פורסמו שמועות בנוגע להצעות רכש שקיבלה החברה, אז עלתה המניה בכ-50%. בעקבות כך נתבקשה החברה לפרסם הבהרה שלא היה ולא נברא, ומנייתה תיקנה מעט וסגרה בעליות של 40%.

מניית אלון ריבוע כחול התרסקה ביותר מ-7%. גם מניית אלרוב נדל"ן ירדה בכ-5% לאחר שרשמה הפסד נקי של 4 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-29 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מניית חברת בבילון עלתה בכ-4% לאחר שאתמול צנחה בכ-7% בעקבות פרסום דוחות מאכזבים של חברת סומוטו, שכרבע מהכנסותיה מתבססות על בבילון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן