צעירים ועשירים: הסלבריטאים המרוויחים בעולם מתחת לגיל 30

האדם הממוצע יהיה בר מזל אם יצליח להביס את הוצאות הלימודים שלו ולהתחיל לחסוך לפרישה בגיל 30. אך כאשר הארי סטיילס מוואן דיירקשן יהיה בן 22 בפברואר הקרוב, הוא וחבריו ללהקה – כולם בני 23 או פחות – ירוויחו 130 מיליון דולר לשנה.

יחד, חברי וואן דיירקשן (סטיילס, ליאם פיין, לואי טומלינסון וליאם פיין) הם האנשים המרוויחים ביותר מתחת לגיל 30 בתעשיית הבידור, וחלק מקבוצת צעירים בשנות ה-20 לחייהם שהכניסו לחשבון הבנק שלהם מעל ל-20 מיליון דולר מיוני 2014 עד ליוני 2015. הרשימה הזו כוללת בעיקר מוזיקאים, אשר יכולים להרוויח הון תועפות מסיבובי ההופעות שלהם. כך למשל, וואן דיירקשן הופיעו 74 פעמים בתקופה הזו וקצרו מספרים בני 7 ספרות בכל הופעה. זאת מבלי להזכיר את המיליונים שהרוויחו ממכירת מרצ'נדייז למעריציהם, מה שאיפשר להם להרוויח פי 2 מהלהקה הקשישה בהרבה מהם, הרולינג סטונס, באותו הזמן.

השלושה הבאים ברשימה עברו את אותו המסלול. טיילור סוויפט בת ה-26 הרוויחה 80 מיליון דולר – וגם כבשה לא פעם את עמודי הכותרות והרשתות החברתיות – עם סיבוב ההופעות העולמי שלה, אשר כלל שירים מ-1989, האלבום הנמכר ביותר ב-2014 (עם מעל ל-3.6 מיליון עותקים). היא הופיעה במספר ימים מצומצם בתקופה שסקרנו, אך בכל עיר היא קצרה 4 מיליון דולר, ונראה כי היא הולכת להישאר במקום טוב גם ברשימה של 2016.

הרוויחו יחד 130 מיליון דולר ב-2015. חברי וואן דיירקשן | צילום: ויקיפדיה

ליידי גאגא, 29, הצליחה לסגור מעגל הופעות מוצלח גם היא. היא הופיעה 66 פעמים, רבות מהן עם טוני בנט המבוגר ממנה פי 2. דרך לא רעה להרוויח 59 מיליון דולר. היא ריפדה את הסכום הכללי שלה דרך חוזים עם חברות כמו MAC ו-ורסאצ'ה. אך היה זה המועמד בן ה-24 לפרס הגראמי אד שיראן אשר הופיע יותר מכל אמן אחר ברשימה. סיבוב ההופעות שלו X כלל 154 בתקופה המדוברת, מה שדחף אותו להרוויח סכום יפה – 57 מיליון דולר.

"לא צריך להופיע בניו יורק, דטרויט ושיקגו שוב ושוב", אומר גארי בונג'יובאני, מנהל ספקית המידע מהופעות Pollstar, על הכסף שאפשר להרוויח כיום בהופעות. "יש המון מקומות אחרים שאמנים יכולים להופיע בהם".

האמנית היחידה ברשימה שאינה מוזיקאית, אך הצליחה להרוויח לא מעט כסף היא ג'ניפר לורנס. זוהי השחקנית המרוויחה בעולם, אשר הכניסה 53 מיליון דולר בתקופה המדוברת. השחקנית בת ה-25 היא מבוקשת מאוד, עד כדי כך שהיא יכולה לנהל משא ומתן מוצלח עבור עבודתה. חלק מכך הוא בעיקר הודות להצלחתה בסדרת סרטי משחקי הרעב, שם היא משחקת את קטניס. יחד עם זאת היא הוכיחה שהיא מסוגלת לשחק בתפקידים מגוונים, כאשר פזלה לסרטים כמו ג'וי וחלום אמריקאי. לפי ההערכות, היא הרוויחה כ-15 מיליון דולר בחיבורים האלה עם ברדלי קופר ודיוויד או. ראסל.

לא רק משחקי הרעב הכניסו אותה לרשימה. ג'ניפר לורנס | צילום: ויקיפדיה

יתר הרשימה מורכבת ממוזיקאים: הסופרסטאר הקנדי דרייק הרוויח 39.5 מיליון דולר, נוסף על אלבום ההפתעה שלו If You're Reading This It's Too Late שהפך לאלבום זהב, שתי מועמדויות לפרסי הגראמי והצטרפות ראשונה לרשימת 100 הסלבריטאים המרוויחים בעולם של פורבס.

במקום ה-9 בדירוג נמצא מלך המזומנים האלקטרוני סקרילקס, אשר הוכיח עד כמה סגנון ה-EDM והפסטיבלים שמלווים אותו הפכו לגדולים. האמן בן ה-27, אשר הרוויח 24 מיליון דולר השנה, לרוב מקוטלג כמי שהפך את סגנון הדאבסטפ לפופולרי. הוא עדיין מופיע המון – יותר מ-95 פעמים בתקופה אותה סיקרנו, אך הוא גם מרוויח כסף דרך OWSLA, לייבל התקליטים שלו.

בעוד שסכומי ההכנסות של הצעירים המרוויחים האלו הם בלתי נתפסים לרובינו, עבורם זוהי רק ההתחלה. לרבים מהם יש תוכניות לסיבובי הופעות, אלבומים וסרטים בעתיד הקרוב, אשר יהפכו אותם לנוצצים אף יותר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן