צפו בתמונות: הפרארי החזקה בעולם מגיעה לישראל

קוראים לה F12 ברלינטה והיא נכנסת לנעליים הגדולות של אחד מדגמי העל של פרארי ה-599. אבל ה-F12 הזו אינה קוטלת קנים. עם 740 כ"ס ממנוע 12 צילינדרים 3.1 שניות ל-100 קמ"ש והמון טכנולוגיה חדשה לצד אומנות קלאסית עתידה ה-F12 ברלינטה להגיע בעצמת לסטאטוס של אייקון מוטורי.

תמצאו בה מערך שלם של מתכות וסגסוגות אקזוטיות, מערכות אקטיביות לניהול כוח המנוע, שליטה בהורדת כל הסוסים האלו לכביש דרך מערכת מתלים חכמה ובלמים חזקים ומשמעותיים הן בגודלם הפיזי ובעיקר בכוח העצירה שהם מסוגלים לייצר.

גם פרארי ערה לתקופה הקשה בה נמצאת כלכלת העולם המערבי ובהתאם צומצמה צריכת הדלק בכ-30% ופליטת המזהמים צומצמה בכ-25% זאת בהשוואה לפרארי האחרונה בעלת תריסר צילינדרים.

אין מה להכביר במילים על העיצוב של הפרארי הזו. די במבט בצילומים כדי להבין כי מדובר כאן ביצירת אומנות קינטית מדהימה – מסיבי פחמן, אלומיניום ועור.

אם תרצו נתונים נוספים – ומאד מרשימים – בזמן של 8.5 שניות היא מגיעה ל-200 קמ"ש, מהירות מירבית של 340 קמ"ש, משקל עצמי של 1525 ק"ג ושושלת רצופה לשורה ארוכה – ומרשימה של דגמי פרארי היסטוריים. כל מה שמגדיר מכונית ל"מכונית על".

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום בת"א אמר זהר אלון, יזם ומנכ"ל אוטואיטליה ישראל:
"אנו גאים מאד להיות מהמדינות הראשונות בעולם להציג את הברלינטה באולם התצוגה המקומי ושמחים מאד לדווח שעוד לפני הגעת מכונית-העל החדשה לישראל, כבר הוזמנו כאן שני דגמים. מכירות פרארי בישראל מציגות יציבות משביעת רצון לאורך 11 החודשים מאז נפתחה סוכנות אוטו איטליה בישראל ואין לי ספק שהברלינטה החדשה, יחד עם הקליפורניה המשופרת וה-458 רבת המכר, יאפשרו לנו להגדיל עוד את מכירות מותג העל בישראל. אני מאמין כי לאור התבססות והצלחת מכירות פרארי בישראל, שנת 2013 תהיה שנה טובה אף יותר משנתה הראשונה והמאד מוצלחת של פרארי בישראל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן