צפו בתמונות: מה קורה כשכוכבי ה-NBA מגיעים להתרשם מתעשיית היין הישראלית?

שחקן הכדורסל הישראלי עמרי כספי אמנם סיים לאחרונה את אחת העונות הטובות בקריירה המקצועית שלו בליגת הכדורסל האמריקאית (ה-NBA), אך נראה כי הוא כבר מכין את הקרקע המקצועית לאחר הפרישה. בימים האחרונים הוביל כספי משלחת של כמה מכוכבי הליגה בביקור בישראל, אותו יזם והפיק בכדי "להראות לחבר'ה את המדינה היפה שלנו, לא דרך מסכי הטלוויזיה". במהלך השבוע החולף טיילו חברי המשלחת בכל האתרים המוכרים בישראל – מציפה בים המלח, דרך הטמנת פתק בכותל, בילויים ליליים בתל אביב ועד סיור בצפון הארץ, במסגרתו אפילו ערכו סיור מוסק בכדי להתרשם מגודלה (או ליתר דיוק – קוטנה) של מדינת ישראל.

צילום: לם-וליץ סטודיו

בין כל אלו הגיעו כספי וחבריו גם לסיור ביקב כרמל בזיכרון יעקב – בכדי להתרשם מהיין הישראלי אשר החל בשנים האחרונות לבסס את שמו ברחבי העולם ובארה"ב. לאחר שטעמו כמה כוסות מסוגים שונים של היין המקומי, נראו חברי המשלחת עליזים במיוחד – ולא חסכו מילים חמות על הסיור, על הארגון – ועל ישראל.

"מחכה כבר לחזור". באטלר ובת זוגו | צילום: לם-וליץ סטודיו

"החבר'ה נהנים, יש פה אווירה נהדרת, מאוד כיף להם", אמר כספי. "חלקם כבר אומרים שהם רוצים לחזור ולהביא מכרים ומשפחות איתם". גם קיירון באטלר, חברו של כספי לקבוצת "סקרמנטו קינגס", היה במצב רוח מרומם: "היין טוב, האנשים נהדרים, הכל פה נהדר. כיף גדול להיות פה, ואני כבר מחכה לבוא שוב בקרוב", אמר.

מימין: יו"ר היקב גלעד הלוי, מנכ"ל היקב רן דוד וחברי המשלחת | צילום: לם-וליץ סטודיו

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן