צפו: מדוע לבש המיליארדר ריצ'ארד ברנסון בגדי דיילת?

תמיד אפשר לסמוך על המיליארדר האקסצנטרי ריצ'ארד ברנסון, המדורג במקום ה-242 ברשימת עשירי העולם עם הון מוערך של 4.6 מיליארד דולר, שלא יאכזב.

ברנסון, הבעלים של חברת התעופה וירג'ין, הופיע היום בלבוש דיילת בשדה התעופה בעיר ספאנג, מחוץ לבירת מלזיה קואלה לומפור. התברר כי המיליארדר הפסיד בהתערבות לחברו, מנכ"ל חברת התעופה אייראסיה טוני פרננדס.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ברנסון נחת מן הטיסה כשהוא לבוש במדי דיילת של אייראסיה. הוא גילח את רגליו והתלבש כדיילת במהלך טיסה מאוסטרליה למלזיה, אחרי שהפסיד בהתערבות לחברו פרננדס. נושא ההתערבות – איזו מכונית פורמולה 1 תסיים קודם – זו של פרננדס או זו של ברנסון.

לפני מספר חודשים פרסם ברנסון את ספרו "כמו וירג'ין". בספר הוא מתאר את הפרזנטציה הכי טובה שקיבל אי פעם, מסגן נשיא ארה"ב לשעבר אל גור: "הכנתי לי אמבטיה חמה ונעימה בבית. באותו זמן אתם יכולים לדמיין כמה התרגשתי שאל גור הגיע לבקר אותי והציג בפני את הרעיון מאחורי "אמת מטרידה". בכל הרצינות, הוא הציג את כל ההשלכות ההרסניות של פעילויות עסקיות מזהמות ובאווירה הנינוחה ההיא ניהלנו שיחה פרודוקטיבית מאוד שבסופו של דבר שכנעה אותי להשקיע בעסקי קלינטק. מאז החלטתי שאת כל הרווחים מעסקי התחבורה שלי, בחברות ווירג'ין תעופה ורכבות וירג'ין אשקיע באנרגיה מתחדשת". בגלל אותה פרזנטציה מספר ברנסון הוא השקיע גם מאמצים רבים בשכנוע עסקים נוספים להצטרף לתנועה הסביבתית החדשה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן