קודם כל אבא, אחר כך נשיא ארצות הברית

במהלך ארוחת צהריים שהתקיימה בדטרויט אתמול (רביעי), סיפר נשיא ארה"ב, ברק אובמה לאורחיו שהוא סירב לבקשה של בתו, מליה, לנאום בטקס סיום התיכון שלה, כי הוא יהיה עסוק ב… למרר בבכי. "מבית הספר של מליה התקשרו ושאלו אם אני רוצה לדבר ואמרתי שלא," הסביר הנשיא. "אני הולך להרכיב משקפיים כהים … ואני הולך לבכות." אין שום דבר מקסים יותר מהחצנת הרגשות של אובמה בכל הנוגע לבנותיו. אחד האנשים הכי חזקים בעולם, מנהיג העולם החופשי, מזכיר לנו בכל פעם מחדש, מה חשוב באמת.

לדברי ABC News, הם לא יכלו לשמוע באופן מלא את דבריו של אובמה כיון שהשיחה נתפסה באקראי ברדיו. מליה, שסיימה באביב האחרון את לימודיה בבית ספר תיכון מבלה את החודשים האחרונים בחיפוש אחר בית ספר ללימודים גבוהים. עד כה ביקרה אובמה הצעירה באוניברסיטאות כמו בראון, סטנפורד, ייל, פרינסטון וכמובן במקום בו למד אביה – אוניברסיטת קולומביה. היא עדיין לא החליטה לאן ומתי להירשם.

ברק אובהמה ומשפחתו בדיוקן מ-2009. השנה בתו מליה כבר מסיית תיכון 

הנשיא מעולם לא היה ביישן כשזה מגיע לדבר על בנותיו, מליה וסשה. בספטמבר, הוא הודה שהגיב ליום הראשון של שנת הלימודים האחרונה של מליה בתיכון. "היא הניחה את ראשה על הכתף שלי ואמרה" אבא, אתה קולט את שזאת הפעם האחרונה שאתה אי פעם שולח אותי ליום הראשון שלי בבית הספר?", סיפר. "הייתי חייב להסית את המבט כדי לא להתפרק".

לכתבה באון לייף

עוד באון לייף:

פיטורי מגה: הפער בין הבכירים לקופאיות בלתי נתפס

אל תעברי לבד ילדה ברחוב

עד שהמוות יפריד

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן