Search
Close this search box.
Forbes Israel Logo

קמפיין הסתיו של לואי ויטון עולה על רכבת הנוסטלגיה

לבד מבגדים ברוח וינטג' ואביזרים תואמים, מציע מארק ג'ייקובס, מעצב הבית של לואי ויטון, 

גם חוויית נסיעה ברכבת בטעם של פעם: קמפיין הסתיו של מותג היוקרה הצרפתי צולם בסט המדמה קרון רכבת נוסטלגי בעיצוב מיושן, ומעוטר כולו בסמלי הלוגו של בית האופנה.

הקמפיין הפרסומי מגיע בעקבות תצוגת האופנה של קולקציית הסתיו-חורף האחרונה של לואי ויטון, שהוצגה לראשונה בשבוע האופנה האחרון בפריז. גם על המסלול הדוגמניות צעדו על תפאורה דמוית קרון רכבת.

  נוסטלגיה. מארק ג'ייקובס | צילום: רויטרס

זוהי השנה הראשונה בהיסטוריה של בית האופנה שהקונספט של התצוגה מתאים בדיוק לזה של הקמפיין המצולם שלה.

על פי דיווחים באתרי אופנה מובילים, תקציב קמפיין הסתיו המשולב מסתכם ב-8 מיליון דולר; הקמפיין הופק בניו יורק, תחת פיקוחו של ג'יקובס עצמו. צילם אותו סטיבן מייזל בתוך סט מיוחד בסטודיו שנבנה עבור ההפקה.

פעם ראשונה. מסלול תצוגת סתיו חורף של לואי ויטון | צילום: רויטרס

במסגרת מסע יחסי הציבור של הקולקציה, יגיע קרון 'רכבת הגלאם' של לואי ויטון לשנחאי בתחילת יולי, וישאר שם עד אמצע החודש.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן