קץ לציפיות: לקסוס חשפה את הסקייטבורד המרחף שלה

אחרי שורה של סרטוני טיזר קצרים במיוחד, חשף לפני שעות אחדות לקסוס, מותג היוקרה של תאגיד הרכב היפני טיוטה, את ה-Hoverboard שפיתח.

לפני חודש בדיוק חשפה לקסוס שהיא עובדת על פיתוח סקייטבורד מרחף כבר תקופה ארוכה מתחת לראדר וכי מתכוונת לחשוף אותו בקרוב. לטענת החברה היא החלה לעבוד על ההוברבורד שלה לפני 18 חודשים על ידי שני צוותים שישבו באנגליה ובגרמניה והוא נבחן על ידי סקייטרים מקצועיים בספרד.

את הסקייטבורד המרחף חושפת לקסוס בשני סרטונים: האחד כולל הפגנת יכולות מצד שורה של סקייטורים מקצועיים שליוו את פיתוח המוצר, והשני סרטון מאחורי הקלעים שמסביר על הטכנולוגיה והפיתוח המורכב של פרוייקט ה-Hoverboard. בפועל אגב מדובר במשטח עשוי עץ שעושה שימוש בחומרים שונים ואינו משתמש בחשמל כלל. הפתרון כפי שתוכלו לראות בסרטונים הוא אולי ניסוי נחמד, אבל לא באמת המוצר עליו חלמנו בעקבות סדרת סרטי ״בחזרה לעתיד״.

הסקייטבורד המרחף מורכב ממשטח עץ שאינו משתמש בחשמל | צילום יו טיוב

בשל חוסר החיכוך נראה כי אפילו סקייטורים מקצועיים מתקשים להחזיק מעמד על הסקייטבורד המרחף ובשל השימוש בחומרים השונים, מדובר לבסוף בעיקר בקמפיין מוצלח למדי של לקסוס, אבל לא באמת במוצר ממשי שיגיע לחנויות.

ב-21 לאוקטובר 2015 נחגוג את העתיד של ״בחזרה לעתיד״, שלושה חודשים בלבד שנותרו לאנושות לעמוד בציפייה לפיתוח Hoverboard עובד ומתפקד. אנחנו חייבים להודות שאנחנו לא אופטימיים במיוחד בנוגע לזה כרגע.

צפו: ה-Hoverboard של לקסוס בפעולה


צפו: הפיתוח מאחורי הקלעים

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים: טאבולה מציגה כלי חדש שמייצר עשרות גרסאות שונות לאותו אתר

עוד בגיקטיים: איירבוס עובדת על מטוס אולטרה סוני

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן