קרדיט סוויס לא עמד בציפיות: דיווח על רווח נקי של 436 מיליון דולר

קרדיט סוויס, הבנק השני בגודלו בשוויץ, פירסם הבוקר את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי מהן עולה כי הבנק פיספס את התחזיות המוקדמות. הרווח הנקי של הבנק הסתכם ב-397 מיליון פרנק שווצרי – כ-436 מיליון דולר – נתון הנמוך בהרבה מהתחזיות המוקדמות של האנליסטים שצפו רווח של 645 מיליון פרנק.

למרות פספוס התחזיות מדובר בשיפור משמעותי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד אז דיווחה החברה על הפסד של 637 מיליון פרנק. גם בהסתכלות על הרבעון השלישי של השנה מגלה שיפור אז רשם הבנק רווח נקי של 254 מיליון פרנק.

"2012 הייתה שנה של מעבר", אמר מנכ"ל קרדיט סוויס בראדי דוגאן. המנכ"ל הודיע כמו כן ודיע כי יגדיל את תוכנית ההתייעלות של הבנק ב-400 מיליון פרנק שוויצרי, גבוה מצפי האנליסטים, וצפוי לקצץ בהוצאות בהיקף של עד 4.4 מיליארד דולר עד סוף שנת 2015, לעומת קיצוץ של 4 מיליארד דולר שהבנק צפה קודם לכן. 

קרידט סוויס | צילום: רויטרס

"נקטנו בצעדים משמעותיים כדי להתאים את עסקינו והארגון שלנו לדרישות רגולטוריות חדשות, לשינויים בדרישות הלקוח וסלביבת השוק הנוכחית", הוסיף דוגאן. נציין כמו כן, שכור, חברת הבת של אי.די.בי אחזקות בשליטת נוחי דנקנר מחזיקה ב-30.32 מיליון מניות קרדיט סוויס, המהוות 2.3% מהון המניות של הבנק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן