רובוטריק אצלכם בחניון: קוואסאקי מציגה את אופנוע העתיד

 

לאחר הנהג האוטומטי של גוגל והמכונית/צוללת של טסלה, מגיע החידוש הטכנולוגי הבא בתור – אשר נראה כאילו נלקח היישר מסרטי המדע הבדיוני ההוליוודיים החדשניים ביותר. חברת הרכב היפנית "קוואסקי" הציגה אבטיפוס לדגם האופנוע החדש – אשר בלחיצת כפתור הופף מרכב תלת גלגלי לנהיגה איטית ובטוחה לאופנוע אימתני, המאפשר הגעה למהירויות מרשימות.

מעצביו קוראים לו J: אופנוע היברידי מצוחצח, הפותח אפשרויות חדשות לרוכבי העתיד. "כשרוכב רוצה לדהור, המכונה הזו יכולה לזוז מהר, וכשהוא רוצה להתגלגל לו להנאתו וליהנות מהנוף, היא יכולה לנסוע לאט. היא עונה על שני הצרכים ואנחנו רוצים להשתמש בה כדי למקסם את הפוטנציאל של כלי רכב".

 אופנוע העתיד | צילום: רויטרס

קיישי פוקומוטו ממחלקת העיצוב של קוואסאקי אומר כי רכב הקונספט מאפשר לרוכבים לשנות את הקונפיגורציה שלו תוך כדי נסיעה: מאופנוע דו גלגלי מהיר לרכב שיוט תלת גלגלי נוח ויציב. הטרנספורמציה מקצרת את הרכב ומגביהה את הרוכב, תוך כדי פיצול לשניים של הגלגל הקדמי.

לדברין, ה-J לא מיועד לייצור המוני בשלב זה, אך הוא מאמין שהוא יסלול את הדרך לסוג חדש של אופנועים כבר בעתיד הקרוב. מצפייה בסרט המדגים את יכולות כלי הרכב המרשים, ניתן לומר בביטחה כי העתיד כבר כאן – או לפחות בתערכות הרכב המרשימה בטוקיו. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן