רווחי הבנקים משכו את מדדי וול סטריט לעליות

המסחר בבורסה בוול סטריט ננעל  היום במגמה חיובית על רקע עליות באסיה ובאירופה ועל רקע דיווחי החברות לרבעון השלישי של 2013, שימשכו השבוע במלוא המרץ. רווחי הבנקים האמריקאים מפיכים אופטימיות בקרב המשקיעים. 

המדדים הומובילים בוול סטריט סיימו את יום המסחר בעליות שערים. הדאו ג'ונס וה-S&P 500 התחזקו בכ-1% והנאסד"ק הוסיף 1.2% לערכו. 

יום אחרי שפורסם בישראל, התפרסם היום גם בארה"ב מדד המחירים לצרכן לחודש ספטמבר. המדד עלה ב-0.6%, לעומת צפי של 0.5%. בשנה האחרונה עלו המחירים לצרכן בארה"ב ב-2%. הערב יתקיים העימות הטלוויזיוני השני בין המועמדים לנשיאות, ברק אובמה ומיט רומני. 

עונת הדוחות הרבעוניים בוול סטריט שהחלה בשבוע שעבר נמשכת: בדומה להפתעה שרשם אתמול סיטיגרופ, הבנק השלישי בגודלו בארה"ב, אשר דיווח על רווחיו ברבעון השלישי של 2012 ומנייתו עלתה ב-5.6%, הכה היום גם בנק ההשקעות גולדמן זאקס את את תחזיות האנליסטים כשרשם רווח נקי של 1.5 מיליארד דולר ועלייה של 133% בהכנסותיו ברבעון השלישי. מדובר ברווח של 2.85 דולר למניה לעומת הפסד של 84 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. זאת לעומת צפי לרווח של 2.12 דולר למניה.

גם קוקה קולה פירסמה את דוחותיה, כשרשמה רווח של 51 סנט למניה (לעומת 52 סנט למניה אשתקד). הכנסות החברה עמדו ברבעון על 12.34 מיליארד דולר בעוד צפי האנליסטים היה כי החברה תרשום הכנסות של 12.41 מיליארד דולר). בהמשך היום תפרסם גם חברת אינטל את דיווחיה.

בתום המסחר דיווחה חברת אינטל על תוצאותיה הרבעוניים. הכנסותיה של אינטל הסתכמו ב-13.46 מיליארד דולר לעומת 14.23 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי של החברה עמד בסוף הרבעון על 2.97 מיליארד דולר, כלומר 58 סנט למנייה, זאת לעומת רווח של 3.47 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2011.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן