רוזנטל: "עידן עופר עשה שקשוקה – ועכשיו מאיים לעזוב את הארץ"

בשעה זו מתכנסת מליאת הכנסת על פי בקשתם של 50 חברי כנסת בכדי לדון בגזרות הכלכליות הצפויות. במוקד הדברים עומדת הכוונה של האוצר, כפי שפורסמה על ידי יו"ר התאחדות הסטודנטים, לעלות את שכר הלימוד.

בנאום הבכורה בכנסת שנשאה יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ', היא אמרה: "שתי דקות אתם על הכסא ובמי אתם פוגעים ראשונים, באלה שהבטחתם שתייצגו, בסטודנטים, שמשרתים בצבא, שהולכים למילואים, להפוך את החיים שלכם לקשים עוד יותר?".

"האם ריקי כהן דמיינה ששר האוצר לפיד ושר החינוך פירון יעשו מה שממשלת נתניהו לא עשתה? אתם פוגעים בכל מה שעושים אותנו לא רק שורדים, אלא גם משגשגים וצומחים, תרבותיים. אתם, שר האוצר ושר החינוך מיש עתיד".

מיקי רוזנטל, אשר כעיתונאי יצר את הסרט "שיטת השקשוקה" על מפעלי האחים עופר, התייחס לדיווחים על כוונתו של עידן עופר לעבור לגור בלונדון. "אל תעזוב אותנו עידן, אל תשאיר אותנו לבד", אמר רוזנטל בציניות. "מי מאיים לעזוב? מי שקיבל את בזן במתנה, מי שעשה שקשוקה ועשה מטבוחה. דווקא הוא מאיים לעזוב. אל תאיים עלינו, מר עופר, לך. אנחנו בתגובה לא ניתן לך למכור את כיל לחברות זרות. אני לא רוצה לתת ציונים למר עופר, אבל בתור איש עסקים הוא נכשל ביוזמות. הכסף הגדול הגיע מים המלח, ואת ים המלח הוא לא יזם, אלא קיבל במתנה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן