רמי לוי לפורבס: "אני לא מאמין למבצעים של HOT וגולן טלקום"

"אני לא מאמין למבצעים של HOT מובייל וגולן טלקום. כרגע הן עושות הכל כדי לקבל את הערבות הבנקאית שלהן", כך אמר היום רמי לוי, בעל השליטה ברמי לוי שיווק השקמה, לפורבס בהתייחס למבצעי המתחרות בשוק הסלולר.

כזכור, לפני שבועיים הודיעה חברת גולן טלקום על מבצע שובר שוק, שבמסגרתו היא מציעה למצטרפים חדשים חבילת שיחות, גלישה והודעות ללא הגבלה בסלולר למשך חצי שנה במחיר של 49 שקל לחודש – 30 שקל פחות מהמתחרות בשוק.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

"זו כיפת הברזל של הצרכנות הישראלית", אמר אז מנכ"ל החברה מיכאל גולן לפורבס. "המשחקים של חברות הסלולר מתחילים מחדש עם כל הטריקים הקטנים והאותיות הקטנות – אנחנו רוצים להוביל את התחרות ולבוא לצרכן עם משהו משמעותי".

לוי | צילום: יח"צ

שבוע לאחר מכן יצאה HOT מובייל במבצע זהה של 49 שקל לחודש. האסטרטג הראשי של קבוצת איילון יניב פגוט אמר אז כי "נמשך המרוץ עד להגעה ליעד נתח שוק של 7% משוק התקשורת. הרגיעה בזירת התחרות בשוק הסלולרי בחודשים האחרונים הינה חדשות רעות במיוחד עבור גולן טלקום ו-HOT, שחייבות להותיר את הענף באווירת 'בעל הבית השתגע'".

החברות החדשות הודיעו מראש כי המבצעים שלהן יימשכו חצי שנה, כשאחריהן יעלה המחיר ל-99 שקל בחודש. בראיון לפורבס, אמר לוי כי אינו מאמין למבצעים, כיוון שהמחיר יעלה בסיומם: "כרגע החברות עושות הכל כדי לקבל את הערבות הבנקאית, אך אני תמיד אהיה השומר שלהן. אף פעם לא אעלה את המחיר ליותר מ-88 שקל, בניגוד לגולן ול-HOT טלקום, שיעלו בעתיד את המחירים ל 100-120 שקל".


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן