שבוע המסחר החל: המסחר בניו יורק ננעל במגמה מעורבת

היום הראשון לשבוע המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת לאחר שנפתח בירידות שערים, זאת על רקע העליות שנרשמות במחירי הנפט ועל רקע המגמה המעורבת בבורסות העולם. עוד ברקע למסחר, הנתונים המעודדים שפורסמו בדוח התעסוקה בארה"ב בסוף השבוע.

מדד הדאו ג'ונס רשם עליה של 0.4%, מדד ה-S&P 500 הוסיף לערכו כמעט 0.1% ומדד הנאסד"ק נחלש ב-0.2%.

בורסות אסיה ננעלו הבוקר במגמה מעורבת, כאשר מדד שנגחאי בסין ירד ב-0.8% ומדד ניקיי ביפן נחלש ב-0.6%. באירופה ננעל המסחר בירידות שערים, כאשר מדד קאק בצרפת איבד 0.3% מערכו ומדד פוטסי 100 הבריטי נחלש בשיעור דומה.

מחירי הנפט ממשיכים להעסיק את האנליסטים בעולם. בהמשך לעליות שרשמו בסוף השבוע, מחירי הזהב השחור עלו היום בשיעור של 5%. מחיר חבית מסוג ברנט עומד על כ-40 דולרים, ונפט מסוג WTI נסחר בעלות של 37 דולרים לחבית.

במחלקת המחקר של FXCM ציינו הבוקר, כי "הדולר צנח בעולם מול המטבעות המרכזיים לאחר שדוח התעסוקה ביום שישי הציג תמונה מעורבת, שבה מצד אחד מספר המשרות החדשות שנוספו בחודש האחרון היה גדול מהמצופה והסתכם בכמעט 250 אלף, ומנגד הנתונים הצביעו על ירידה ברמת ההכנסה, מה ששוב גרם לירידה בציפיות הריבית. בשעה שבשוק מתרכזים כרגע בעיקר באומדני האינפלציה, נתוני השכר האפילו על נתון המשרות הראשי. נראה כי דווקא בשל ההתייצבות בשווקים לפי שעה, אי הוודאות לגבי צעדי הריבית של הפד רק החריפו, מאחר שלא ברור האם העלאות הריבית שוב על הפרק, ונצטרך להמתין להצהרות יותר מפורשות מצד בכירי הבנק".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן