שגרת איפור וטיפוח יומית. צילום: shutterstock
מוצרים פורצי דרך שמבטיחים פורמולות עוצמתיות לטיפול בעור הפנים. צילום: shutterstock

9 מוצרים מומלצים לשילוב בשגרת האיפור והטיפוח היומית שלכם

מסרום לטיפוח הריסים ועד קרם מתקן גוון: מותגי האיפור והטיפוח משיקים מוצרים פורצי דרך עם פורמולות חדשניות ורכיבים יעילים. הנה כמה חדשים שכדאי שתכירו

עור נהדר הוא לא רק עניין של DNA – להרגלים היומיומיים שלכם יש השפעה רבה על מה שאתם רואים במראה. זה גם תלוי בסקירות המוצרים שאתם קוראים או ברופאים שאתם פונים אליהם, יש מספר עצום של דעות על כל דבר, החל מאופן השימוש בקרם לחות, איך להגן על העור מפני קרני UV ואילו מוצרי איפור הם המתאימים לכם ביותר. בסופו של דבר, הטיפול בעור שלכם הוא אישי. הנה כמה המלצות למוצרי איפור וטיפוח חדשים, שאולי יסייעו לכם לעשות קצת סדר.

גם במוצרי טיפוח, וגם במוצרי איפור שמשלבים רכיבים לטיפוח העור, המדע שעומד מאחוריהם עשה דרך ארוכה, אך עדיין אין דבר כזה תיקון מיידי – אתם זקוקים לזמן כדי להפיק את היתרונות, אומרת ד"ר רייצ'ל נזריאן, רופאת עור בכירה וחברה בקבוצת הדרמטולוגים 'שוויגר' בניו-יורק. "התוצאות נראות רק באמצעות שימוש עקבי", היא מסבירה. ככלל, יש להשתמש במוצר במשך שישה שבועות לפחות, פעם או פעמיים ביום, כדי להבחין בהבדל.

מותג הטיפוח הצרפתי NUXE משיק את 'סופר-סרום', סרום אנטי אייג'ינג לפנים המכיל חומצה היאלורונית, ויטמינים ושמנים בוטניים בריכוז עוצמתי של 95%.
הסרום מעורר את פעילות תאי העור, מחליק את שכבת העור העליונה, מוסיף נפח ומעכב את תהליכי ההזדקנות של העור. הסרום מבוסס על מחקרים ביולוגים שהוכיחו כי השמנים הבוטניים, שמוגנים בפטנט רשום, עוטפים את התאים החדשים וגורמים להם להתנהג כאילו היו צעירים ב-10 שנים.
(425 שקל, בסופר-פארם, אתר הביוטי "גילטי" ובבתי מרקחת נבחרים).

הסופר-סרום של נוקס. צילום: יח"צ
הסופר-סרום של נוקס. 95% ויטמינים ושמנים בוטניים. צילום: יח"צ

דוגמה מצוינת למוצר חדשני הוא סרום הריסים החדש של לנקום. הפורמולה מכילה רכיבים שמחדשים את מראה הריסים ומסייעים ביצירת מראה ריסים ארוכים וחזקים יותר.
Lash Revitalizing Serum מכיל גם תרכובת kerasolution ייחודית המסייעת בשיקום הריסים לאחר שימוש במסקרה, ריסים מלאכותיים וטיפולים שונים. בנוסף, הוא מכיל ארבע חומצות אמינו מרוכזות ביותר שמצויות באופן טבעי בריסים: ארגינין, חומצה גלוטמית, פרולין וסרין לחיזוק והגנה על הריסים.
(165 שקל, בנקודות המכירה של לנקום בסופר-פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות).

סרום הריסים של לנקום. שילוב בין איפור לטיפוח. צילום: יח"צ חו"ל

עוד משיקים במותג את המסקרה LASH IDÔLE להענקת נפח ותחושת קלילות לריסים. המותג שילב עשרות שנים של מחקר וחדשנות במסקרה עוצמתית אחת, חדישה ומתוחכמת, שמבטיחה הרמת הריסים, הפרדה ונפח לכל ריס וריס ותוצאות למשך 24 שעות.
החידוש המרכזי: מברשת חדשה ורדיקלית עם 360 זיפים זעירים ב-250 גדלים שונים על מנת לצפות כל ריס וריס. המברשת המעוצבת כקשת מקומרת מתאימה את עצמה לקצוות הריסים על מנת להתמקד, להרים ולהעניק נפח גם לריסים הקטנים ביותר. התוצאה: ריסים מאורכים, עם נפח מוגבר ומראה של מניפה.
(159 שקל).

מסקרה Lash Idole של לנקום. צילום: יח"צ חו"ל
מסקרה Lash Idole של לנקום. צילום: יח"צ חו"ל

סדרת Sea&Sun החדשה של SeboCalm מבטיחה להגן עליהם מפני השמש וצריבת מדוזות.
היא כוללת קרמי הגנה מהשמש למבוגרים ולילדים עם מקדם הגנה 50SPF וספריי תחליב הגנה משמש 50SPF לכל הגוף.
כולם מתאימים לרחצה בים, לפעילות ספורטיבית ולשהייה בחוץ, ובעלי עמידות גבוהה מאוד במים, וגם – פטנט להגנה מפני צריבת מדוזות ותקן לשמירה על הסביבה הימית MARINE FRIENDLY.
(99.90-119.90 שקל, בסופר-פארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר).

SEBOCALM סדרת הגנה מהשמש מצריבת מזודות. צילום: חן ברקוביץ'
SEBOCALM סדרת הגנה מהשמש מצריבת מזודות. צילום: חן ברקוביץ'

ליראק פריז, שמוצריו סוקרו אצלנו כאן, משיק את המוצר שכנראה אי אפשר בלעדיו בקיץ הישראלי – תרסיס רענון לעור הפנים מועשר בחמצן, מסדרת הידרג'ניסט. הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית שמחדירה לחות לעומק העור ומסייעת במיצוק, מבוסס טכניקת ביו-ממטיק בריכוז 5% שמחדירה חמצן לדרמיס, וויטמינים E ,B5 ,B6, C.
התרסיס מתאים לכל סוגי העור ומעניק לחות ומתיחה בכל שלב של היום בו מרגישים יובש. מומלץ במיוחד לשימוש בשעות הבוקר לפני שגרת הטיפוח למראה חיוני עם ניחוח מעורר של פרחי ורדים, יסמין וגרדניה. (199 שקל, באתר המותג ואצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשים).

תרסיס ריענון מועשר בחמצן של ליראק פריז. צילום: אסף לוי
תרסיס ריענון מועשר בחמצן של ליראק פריז. צילום: אסף לוי

את סדרת המים המיסלרים לניקוי הפנים ולהסרת איפור של גרנייה כבר סקרנו לא פעם, והם מוצלחים מאוד. אל הסדרה שזכתה לפופולריות גדולה גם בעולם מצטרף כעת מוצר נוסף – מי מיסלר ורדים להסרת לכלוך ולהענקת זוהר לעור.
הפורמולה המעודנת מכילה מי ורדים ודואגת לנסות את העור ביסודיות מבלי לייבש אותו. הם מתאימים לשימוש גם על העיניים והפשתיים. (39.90 שקל, ברשתות השיווק והפארם).

מי מיסלר עם תמצית ורדים של גרנייה. צילום: יח"צ
מי מיסלר עם תמצית ורדים של גרנייה. צילום: יח"צ

קרם ה-CC החדש של AHAVA הוא בדיוק השילוב בין איפור לטיפוח. הקרם מתקן את גוון העור ומטשטש תסמיני עור, כמו אדמומיות, עור עמום ועייף ועוד. ובנוסף, מספק הגנה גבוהה מהשמש (SPF30 וסינון קרני UVA ו-UVB) ומעניק לעור לחות. בזכות טכנולוגיית הפיגמנט החדשנית הקרם מתאים עצמו לכל גווני העור ויכול לשמש גם כפריימר או תחילף למייקאפ.
(129 שקל, באתר האונליין וברשת חנויות AHAVA: דיזנגוף ת"א, כיכר קדומים יפו, ממילא ירושלים וחנויות ים המלח).

CC קרם של AHAVA. צילום: טל אזולאי
CC קרם של AHAVA. צילום: טל אזולאי

סדרת מוצרי Hyalu Tec החדשה של קרליין מבוססים על חומצה היאלורונית טהורה שמשלבת מרכיבים חיוניים המונעים אובדן נפח, לצד מרכיבים מרגיעים המסייעים להחלקת המרקם ולתחושת רכות וגמישות ממכרת.

פעילות החומצה בשכבות השונות של העור מסייעת בהשבת נפח ומילוי פנימי של הקמטים. רכיבים נוספים בפורמולה, כמו גליצרין, אלנטואין, אלוורה, סקוואלן וביסבולול מחזקים את מערך ההגנה, מרגיעים רגישויות ומעניקים רכות לעור.
הסדרה כוללת קרם לחות לשימוש ביום/לילה, אפליקטור לטיפוח ממוקד של העיניים והפשתיים, קפסולות לטיפול אינטנסיבי של 14 יום ומסכת לחות.
(79.90 שקל למוצר, בלעדית בסניפי ובאתר סופר-פארם).

קרליין סדרת חומצה היאלורונית Hyalu Tec. צילום: טל אזולאי
קרליין סדרת חומצה היאלורונית Hyalu Tec. צילום: טל אזולאי

המייקאפ החדש של לוריאל פריז, Infaillible 24h Fresh Wear SPF 25, מבטיח עמידות עד 24 שעות עם מקדם הגנה מהשמש ובחמישה גוונים שונים להתאמה מושלמת לגוון העור. הפורמולה החדשנית של המייקאפ מאפשרת לעור לנשום על אף הכיסוי המלא ומבטיחה שילוב מנצח בין עמידות לגימור אחיד וטבעי, עם מקדם הגנה 25 SPF. הגימור שמתקבל נטול ברק, ללא אפקט מסכה ואינו גורם לתחושת יובש.
(99.90 שקל, ברשתות הפארם).

אינפילבל פרש וור עם מקדם הגנה SPF25 של לוריאל פריז. צילום: יח"צ חו"ל
אינפילבל פרש וור עם מקדם הגנה SPF25 של לוריאל פריז. צילום: יח"צ חו"ל

צילומי תמונה ראשית: Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן