שוברת את השוק: החברה הצעירה שהצליחה לגייס לקוחות ענק

מובייט מדיה (Mobite Media) הישראלית מרמת החייל, הצליחה תוך שנה וחצי מהקמתה להפוך לאחת מהחברות המשמעותיות בתעשיית הפרסום העולמית. החברה, אשר מספקת למפרסמים את היכולת להגיע למשתמשים אמינים וטובים לאפליקציות שלהם, מונה כ־40 עובדים (30 בארץ ו־10 בפיליפינים).

"פיתחנו מערכות שמבצעות אופטימיזציה ובזמן אמת יודעות באילו תחומי פרסום ניתן להביא את התוצאות הטובות ביותר", מתאר אלון רוזנטל, מייסד ומנכ"ל החברה. "ברגע שהמערכת עולה על הדפוס הזה אנחנו יודעים להתביית ולהביא משתמשים איכותיים לאפליקציות ואתרי מובייל אחרים". החברה אף יודעת להציע את הפרסומת המתאימה ביותר למשתמש על ידי התחשבות בפרמטרים כמו גיל, מין ומיקום גיאוגרפי, והתבססות על מידע כמו האפליקציות שהוא מחזיק ברשותו והדפים שהוא עשה להם לייק. המערכת שלה אף יודעת לזהות משתמשים מזויפים והאקרים שמנסים להרוויח כסף על גבן של חברות, ועוצרת את פעילותן. "במקביל, מוסיף רוזנטל, "אנחנו מקשרים בין גופי פרסום למפרסמים וכך האתרים והאפליקציות שאנחנו מפרסמים בתוכם מרוויחים כסף".

ברנשטטר (מימין) ורוזנטל

הלקוחות הישירים של מובייט מדיה הם מהמותגים המובילים בעולם. רוזנטל מסביר כי "היום מפרסמים גדולים כמו Booking.Com ,Airbnb וטוויטר לא אוהבים לעבוד עם הרבה חברות כמונו בצורה ישירה. "הם מעדיפים להפיץ את הקמפיין דרך מספר חברות מוכרות כמונו ושאנחנו נפיץ אותו לחברות הבאות בתור, על מנת לשמור על מיתוג ו"טהרת המותג". רק חברות ההפצה הטובות והגדולות מקבלות את הקמפיינים השמנים עם תקציבים של מיליוני דולרים בחודש.

לכן אנחנו אחת החברות היחידות בעולם שמחזיקות סוללה של מפרסמים ישירים, מהשמות החמים בשוק – אמזון, פייסבוק ועוד". בעולם הפרסום ובכלל עבודה עם חברות כאלו נחשבת מאוד, וחברות ישראליות מעטות מצליחות בכך.

מובייט מדיה היא חברת בת של קבוצת וובפיק (WebPick) הנמצאת בבעלות מייסד הקבוצה, נדב ברנשטטר, והיא אחת משחקניות המוניטיזציה (הפיכת תנועה לכסף) והפרסום הגדולות כיום בעולם. לוובפיק יש 20 חברות בת שמעסיקות 400 עובדים בארץ ובעולם. בימים אלו מובייט מדיה יוצאת לסבב גיוס שני של עשרות מיליוני דולרים והיא עומדת בפני התרחבות, עם פתיחת משרדים בספרד וארה"ב.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן