שופרד במחווה לשעון סנט מוריץ האייקוני משנות השמונים

קולקציית השעונים החדשה של שופרד מלאה בהשראה מהשעון הראשון של המותג, סנט מוריץ, שהוצג לראשונה בשנת 1980 והפך לשעון הנמכר ביותר של המותג בעשור שאחריו

קולקציית הנשר האלפיני היא פרי פיתוחו של קארל־פריץ שופלה, המייצג את הדור השלישי של העסק בבעלות משפחתית. בדומה לסנט מוריץ, השעון הראשון של המותג שהוצג ב-1980, גם לנשר האלפיני יש נרתיק משולב וצמיד עם קישור בודד המוגבה במרכזו, ולוחית המאובטחת על ידי שמונה ברגים גלויים.

הנשר האלפיני מעודן יותר, עם צמיד מחודד יותר ולוח שאינו בולט במקום בו מוצבים הברגים. דגם הפלדה עשוי פלדה חדשה ומשופרת, שהיא פטנט של שופרד, מסוג Lucent A223 שנוצרת בתהליך התכה מחדש שהופך אותה לחזקה במיוחד. הוא גם היפואלרגני, ובשל מבנה הגביש ההומוגני הוא משקף אור בצורה ייחודית. החוגה דומה לקשתית העין של נשר, והמחוגים, המצופים בסופר־לומינובה, מזכירים את הנוצות.

שופרד אלפין איגל. צילום: יח"צ, chopard

הנשר האלפיני היא קולקציה מלאה שכוללת עשרה דגמים: זהב ופלדה, זהב, דו־צבעי וזהב משובץ יהלומים, בגדלים ועיצובים של 36 מ"מ ו־41 מ"מ לגברים ונשים. הוא מכיל קליבר 01.01־C מתוצרת שופרד, עם כוח רזרבה של 60 שעות, או את הקליבר 09.01־C, עם כוח רזרבה של 42 שעות, תלוי בגודל. המחירים נעים בין 10,100 דולר לפלדה לבין 45,200 דולר לזהב.

הצגת הנשר האלפיני עולה בקנה אחד עם השקת קרן כנפי הנשרים, שייסד קרל־פרידריך שופלה. הקרן שמה לה למטרה להעלות את המודעות לחשיבות, היופי והשבריריות של בתי הגידול של הנשרים האלפינים. הפרויקט הראשון שלו היה מירוץ הנשרים, שבמהלכו הוצמדו מצלמות לנשרים שהוזנקו מחמש פסגות אלפיניות מפורסמות הפרוסות על חמש מדינות: זוגספיצה בגרמניה, דכשטיין באוסטריה, מרמולדה באיטליה, אגוויי דו מידי בצרפת ופיז קורבץ' בשוויץ.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן