שיק אולימפי: השחיינים המצטיינים של ארה"ב הפכו לאייקוני אופנה

עם סיום המשחקים האולימפיים בלונדון, נהנים הספורטאים האמריקאים המובילים מקריירה שנייה בתחום האופנה. הבאז התקשורתי שהקיף את הצלחתה של נבחרת השחייה האמריקאית האולימפיאדה זיכה את מייקל פלפס וריאן לוכטה, שני הכוכבים הגדולים של הנבחרת במעמד של אייקוני אופנה בינלאומיים. כך למשל קיבל פלפס את תפקיד הפרזנטור החדש בקמפיין של בית האופנה לואי ויטון וריאן לוכטה זכה לככב על השער של גיליון יוני של המגזין ווג. 

בגיליון האחרון של מגזין האופנה הנחשק, מופיע לוכטה בבגד ים שחור צמוד, כשהוא אוחז בידו שתי ספורטאיות אולימפיות נוספות: הטניסאית סרינה וויליאמס ושחקנית הכדורגל הופ סולו. לוכטה הוא הגבר הרביעי בעולם שזכה לככב על השער של ווג, כאשר קודמיו בתפקיד היו ריצ'ארד גיר, ג'ורג' קלוני ולברון וכוכב נבחרת הכדורסל האולימפית של ארה"ב לברון ג'ימס. על השער האולימפי של ווג אחראית הצלמת המוערכת אנני ליבוביץ.

בחליפה מחוייטת של מארק ג'ייקובס, מייקל פלפס בקמפיין של לואי ויטון | צילום: יח"צ

אולם, למרות שלוכטה הביס את פלפס בבריכה האולימפית בלונדון, נראה כי דווקא בתחרות על הסטטוס האופנתי הגבוה יותר, ידו של שיאן העולם היא על העליונה. פלפס משמש כפרזנטור בקמפיין החדש של בית האופנה הצרפתי הנחשב לואי ויטון, ומציג גם שם את גופו החסון לראווה. בתמונה אחרת מתוך הקמפיין, נראה פלפס בחליפת שלושה חלקים מחוייטת מבית היוצר של מעצב הבית, מארק ג'ייקובס. גם על הקמפיין הזה אחראית ליבוביץ.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן