שמש, בריכה וקרנפים: חופשת היוקרה שתחבר אתכם אל הטבע

קל להיתפס לשפע הפריטים היוקרתיים בחוות Ol Jogi הקנייתית של משפחת ווילדנשטיין – משפחת אספני אומנות עשירה מצרפת. אך המנורות המצוחצחות, השטיחים רחבי הידיים, הפסלים וגביעי היין היוקרתיים הם רק קישוט ליופי האמיתי שנובע מהטבע שמסביב לה, שכולל שפע עצום של חיות וצמחים: פילים נודדים, זברות אימפריאליות המהווים 15% מאוכלוסיית הזברות שנותרה בעולם, ויותר מ-40 מתוך 790 הקרנפים השחורים שנותרו במערב אפריקה.

החוויה כאן היא בלתי רגילה מכיוון שהאורחים יכולים להסתובב בשטח באופן חופשי: Ol Jobi (הקרויה על שם שיח מקומי) מתפרסת על פני כ-234 ק"מ רבוע. בעבר שימשה כחוות בקר והיתה מקום המקלט השקט של המשפחה במשך 35 שנים, עד שנפתחה לציבור הרחב בתור וילה אקסקלוסיבית להשכרה בשנה שעברה.

"אני שונא להרגיש כמו תייר" אומר אלק ווילדנשטיין, היורש בין ה-35 של החווה שהפך למנהלה לאחר מות אביו ב-2008. "וכאן, אתה לא מרגיש כמו תייר". בכך הוא מתכוון לעובדה שלא תראו כאן עשרות ג'יפים מצטופפים סביב קבוצת פילים קטנה או תאלצו למלא שורה חוקים נוקשים כמו בטיולי ספארי רגילים. "אנשים כאן פשוט יכולים ללכת לטייל ולקחת סיכונים שהם מבינים". למעשה אפשר להיתקל כאן בעודכם יושבים על כיסא השיזוף בהיפופוטמים, איילות, בופלוס וציפורים נדירות שנגיעות אל המקום. חוויות כמו אלה הופכות את השהייה כאן ללא ממש זולה. למעשה המחיר לשבוע ימים עבור 14 איש הוא 210 אלף דולר.

"המקום נבנה לדור שהיה רגיל לחיות חיים הרבה יותר מפוארים מאלה שאני חיי", מספר אלק. יש לי כמה חברים שמגיעים לכאן כדי לנפוש, אבל אני לא חיי כאן את חיי הפאר שהמקום יכול להציע. לכן אני אוהב לראות אנשים שמגיעים ועושים בו את השימוש שהוא נועד לו. אני נהנה לחלוק את החוויה איתם ולהתבונן בהם נרגעים ומתחברים אל הטבע", הוא מסכם.

אז אם אתם יש לכם את האומץ להתעורר בבוקר ליד קרנף ואת היכולת לשלם על כך כמה עשרות אלפי שקלים, כנראה שמצאנו עבורכם את החופשה המושלמת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן