שעונים במהדורה מוגבלת ומסעדה יפנית חדשה שכדאי להכיר

שעונים חדשים שמאפשרים לראשונה הצצה אל המנגנון המורכב, שיסיידו מחדשת את סדרת הטיפוח לטיפול בקמטים וגם - הכירו את סושי זושי, מסעדה חדשה בסגנון יפני-מודרני

לאחר ההצלחה הגדולה של שעון ה־Tourbillon Perpetual Calendar Manufacture בשנה שעברה, משיק המותג השוויצרי פרדריק קונסטנט שני שעונים חדשים במהדורה מוגבלת: פלדת אל חלד או זהב ורוד 18 קראט.
שני הדגמים כוללים חוגת שלד בכחול נייבי קלאסי, ומאפשרים הצצה למכניקה המורכבת של השעון היוקרתי.

השעונים נוצרו במיוחד כדי לחגוג את פתיחתו של בניין הייצור החדש של המותג בז'נבה, שוויץ.

מחיר: החל מ־76 אלף שקל
להשיג: מחוג וייס שעונים, אימבר 14 פתח תקווה, ובאתר mahog.co.il


סושי זושי, המסעדה היוקרתית שתפסה את מקומה בבית עקיבא ויס ההיסטורי ששוכן בפינת הרחובות הרצל ואחד העם בתל-אביב, מציעה תפריט יפני-מודרני מגוון עם כמה מנות ייחודיות שאולי מצדיקות לבדן את הביקור במסעדה.

המסעדה, שמשתייכת לרשת המונה 12 סניפים בפולין וסניף בלונדון, משתרעת על חלל בשטח של 170 מ"ר שעוצב בסגנון מודרני המשלב אלמנטים בסגנון אמצע המאה, כמו ספות קטיפה בצבע ארגמן או צמחייה תלויה בהשראת הבוהו.

חלל המסעדה

"חיפשנו במשך הרבה מאוד זמן מקום מיוחד לפתוח בו את הסניף הראשון בישראל והבניין הזה הוא בניין מ-1909,עם משמעות היסטורית. מצאנו כי לישראלים ולפולנים יש טעם דומה בסושי, פחות מתחברים בהכרח לסגנון היפני המסורתי", אומר אורן אוחנה, מבעלי המסעדה.

ואכן, התפריט מציע מנות מסורתיות לצד מנות ייחודיות שהותאמו לחך הישראלי. למשל, תמנון צלוי ברוטב חריף, שמן שום שום, סויה, פלפל חריף ובצל או מנה של נגירי סלמון עם צלופח ואבוקדו.

קליפורניה מאקי
שילוב מרקמים

האווירה במסעדה מאוד נעימה ומזמינה ומפתיע עד כמה היא שקטה ביחס לרחובות הסואנים שמקיפים אותה.

את הארוחה פתחנו עם קוקטיילים, בהמלצת המלצר, שהתבררו כהמלצה מצויינת: הראשון, קוקטייל זושי צ'ילי פסיפלורה, והשני, מוחיטו ליצ'י. 

למנות ראשונות בחרנו מנה אחת מתפריט הראשונות (מגורו טאטאקי) ומנה אחת ממנות הדגל (סלט שרימפס ואבוקדו). שתיהן היוו פתיחה מצויינת לארוחה, התפרצות של טעמים, שילוב מרקמים מעניין וקלילות שהתאימה מאוד לקוקטיילים. 

המנות הנבחרות של פורבס:
1. מאגורו טאטאקי – טונה צלויה ברוטב מיסו וג'ינג'ר עם שבבי סלמון פריכים
2. סלט שרימפס ואבוקדו בליווי תפוזים
3. קימורה מאקי – קימורה מאקי עם סלמון, רצועות סרטן, מלפפון, לפת, דלעת, סרירצ'ה וסלמון צלוי קלות ברוטב טריאקי וספייסי מיונז
4. ריינבו מאקי – ריינבו רול עם שלושה סוגי דגים מבפנים ומבחוץ, חסה, גבינת "פילדלפיה" ואבוקדו
5. מאקי ברווז – לחובבי הבשר, רול מתקתק בעל טעמים עשירים של טריאקי, שום ומיונז
6. מוצ'י – קינוח יפני של כדורי גלידה בטעמי תות, למון גראס ומנגו עטופים בדפי אורז עם שבבי שוקולד לבן
סושי זושי, הרצל 2, תל-אביב, 03-7761555;
א' עד שבת, 12:00-00:00






בית הבישום הפריזאי Montale משיק את Pure Love, בושם בעל ניחוח עצי־מתובל המשלב בין תערובת ורדים, וטיבר ועץ אלמוג לבין וניל, עור, ענבר ומאסק. התרכובת הייחודית יוצרת ניחוח יוקרתי, מתוחכם וזוהר.

בקבוקי האלומיניום הקלים של המותג הפכו לסימן ההיכר שלו והם מסייעים בהגנה על תמציות הבושם מפני אור, ומתאימים לנשיאה בתיק.

מחיר: 570 שקל (163 דולר) ל־100 מ״ל
להשיג: בלעדית בג׳יימס ריצ׳רדסון דיוטי פרי

רשת "בנא משקאות״ משיקה את מותג הוויסקי המוביל Paul John, מותג וויסקי סינגל מאלט המיוצר במזקקה של ״העולם החדש" ממחוז גואה בהודו.

המזקקה, אשר נפתחה לפני כ־7 שנים, מציעה ייצור מוקפד של וויסקי סינגל מאלט איכותי, עם סדרות ייחודיות במהדורה מוגבלת וכבר הספיקה לזכות בלא מעט פרסים יוקרתיים בתחרויות וויסקי בעולם, ביניהם: Asian Whisky of the Year 2018 – Peated Select ,Chairman's Trophy 2018 – Ultimate Spirits Best Asian whisky 2018 ועוד.

מחיר: 199 שקל
להשיג: סניפי הרשת




הסוף לקמטים?

מותג הטיפוח היוקרתי שיסיידו משיק מחדש את סדרת בנפיאנס לטיפול בקמטים, עם טכנולוגיית רנורה פלוס. התוצאה המובטחת – עור חלק יותר, מלא נפח ומראה צעיר יותר לעין.

הנוסחה הייחודית מעוררת מחדש את הקולטנים בעור שמסייעים במאבק בגורמים המפריעים לו ומונעים קבלה רציפה של רכיבים. ככל שיכולת הקליטה משתפרת, כך העור יכול לחזור לתפקוד אופטימלי.

המוצרים בסדרה: קרם החלקת קמטים המגיע במרקם קל או עשיר; תחליב יום במרקם קליל המכיל SPF20; קרם עיניים, וסרום למיצוק והחלקת העור.

טווח מחירים: 445־580 שקל
להשיג: רשתות הפארם




מיקי מאוס חוזר

בקולומביה משיקים שתי קולקציות חדשות ומעניינות במיוחד. הראשונה, Icons, שכוללת את הפריטים המוכרים של המותג בעיצובים על-זמניים המשלבים בין פרקטיות לטרנדים העדכניים.

את הקמפיין החדש מוביל הדוגמן הבינלאומי לאקי בלו סמית'. הקולקציות החדשות סוללות למותג את הדרך אל קולקציות קז'ואל שיוצגו בהמשך.

השניה, Disney, קולקצייה ייחודית בהשראת הדמות האייקונית מיקי מאוס תוך שילוב רישומים מקוריים שלא נראו מעולם של מיקי מאוס מטייל בחיק הטבע.

טווח מחירים: קולקציית אייקונס 129.90-429.90 שקל; קולקציית דיסני 129.90-499.90 שקל; להשיג: קולקציית אייקונס בלעדית בסניף נמל ת"א, קולקציית דיסני בחנויות הרשת, columbia.co.il

רגעים נדירים

חדר חושך, ספרה החדש של יעל שכנאי, הוא רומן המתכתב עם סיפורה האמיתי של צלמת הרחוב יוצאת הדופן ויוויאן מאייר, מי שרק לאחר מותה ומציאת עזבונה התגלתה ככישרון ענק וחד פעמי, כשייחודה היה באופן שבו היא התבוננה דרך העדשה והנציחה מצבים יומיומיים, בעיקר של אנשי שוליים שקופים, ברגעים נדירים.

מישל, הדמות הראשית בספר, רואה את הקושי והנוקשות שבחיים, ובכל זאת מצליחה לשמור על גמישות. דמותה המורכבת כובשת את ליבו של איתן, מאבטח בדיזינגוף סנטר שמעיד על עצמו כ"קורא בתיקים" המסוגל לעמוד על אופיו ונפשו של אדם בזכות הצצה אחת ויחידה בתכולת תיקו. בין השניים נרקמת זוגיות סוערת המדמה רכבת הרים של רגשות, סיטואציות וגם מתובלת במתח ומסתורין.

מחיר: 92 שקל
להשיג: חנויות ורשתות הספרים, או משלוח עד הבית באתר הוצאת רימונים

צילומים: יח"צ קולומביה, אסף קרלה (סושי-זושי), יח"צ, יח"צ חו"ל, הוצאת רימונים (חדר חושך), shiseido, frederique constant geneve, montale paris

המדור מתפרסם גם בגרסה המודפסת של מגזין פורבס ישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן