תעלומה במיס עולם: מי לעזאזל שלח לתחרות את מיס אוזבקיסטן?

תעלומה מוזרה בתחרות מיס עולם: מאין הגיעה מיס אוזבקיסטן לתחרות? רחימה ג'נייבה, יפהפיה בת 18, הבטיחה כי אחרי שתסיים לייצג את אוזבקיסטן בתחרות היופי בסוף החודש באינדונזיה, היא רוצה לסיים את לימודי המשפטים ולהפוך לעורכת דין.  

יש רק בעיה אחת. אף אחד לא באמת שלח אותה לתחרות מיס עולם, היות ולאוזבקיסטן אין תחרות יופי היות ומדובר במדינה מוסלמית. בעיה נוספת היא שגנייבה גם לא לומדת באוניברסיטה שאותה רשמה בקורות החיים שלה לתחרות.

הסערה פרצה במהלך סוף השבוע האחרון עם דיווחים בכלי התקשורת על הנציגה הלא רשמית וגורמים רשמיים במשרד התרבות והספורט האוזבקי ובוועדת הנשים הלאומית שנדרשו לסוגייה, הבהירו כי כל מי שתטען שהוכתרה למלכת יופי של המדינה היא מתחזה. 

גנייבה, לפי האתר הרשמי של תחרות מיס עולם, גרה בטשקנט, אוהבת לעשות ספורט ולטייל ומכריזה: "אני מאד רוצה לנצח". בחשבון הפייסבוק שלה אפשר להתרשם שהיא גם עושה חיים משוגעים באינדונזיה. היא העלתה תמונות עם חברותיה בתחרות, בהן מיס גאורגיה, מיס רוסיה ומיס אוקראינה, במהלך ההכנות שלהן לתחרות ב-28 בספטמבר.

זהבלון קומולוס, נציג של סוכנות הדוגמנות האוזבקית שייצגה בעבר את גנייבה, אמר בעקבות הדיווחים כי היא "מעולם לא עברה שום תהליך בחירה באוזבקיסטן". הוא גם שלח עקיצה לעבר הקליינטית לשעבר, כשהוסיף: "אם היתה תחרות כזו, אני יכול להבטיח לכם שהיתה נבחרת דוגמנית יותר יפה. צר לי שגנייבה בוחרת לבנות את הקריירה שלה באמצעות שקרים". מארגני התחרות עדיין לא התייחסו לסערה באופן רשמי וגנייבה עוד מופיעה באתר התחרות.

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן