תשכחו מהביג בן: 5 המקומות הסודיים שכדאי שתכירו בלונדון

כבר הייתם במלון באקינגהם, חרשתם את ההייד פארק והתפעלתם מהביג בן? הגיע הזמן לנסות לבלות כמו הלונדונים ולא כמו תיירים. הנה רשימה של חמישה מקומות סודיים ולא מתוירים.

תרבות: גלריית סאטצ'י

מוזיאוני הענק של לונדון, אלו המשתרעים על פני עשרות קילומטרים ומצריכים שיטוט של מינימום חמש שעות, יכולים להתיש את התייר הממוצע ומשפחתו. לכן, אם מתחשק לכם משהו קצת יותר צנוע, אבל לא פחות מיוחד, גלריית סאצ'י היא המקום האידיאלי. הגלריה המדהימה מקבצת אליה אומנות מודרנית, נושכת, מרתקת וקיצונית מכל רחבי העולם. הנושא משתנה מדי כמה חודשים: פעם אלו הם החיים ברוסיה, כפי שהם נראים ממבטם של האמנים שנאלצו לברוח ממנה ופעם מוקדשת התצוגה לכל מה שאפשר לעשות עם נייר.

כתובת: 77 Eaton Square SW1W 9AW ‎(הכניסה חינם).

צילום: מתוך ויקיפדיה

כשאין גשם: טיול בהמפסטד הית'

בכל עונה החורש הקסום של פארק Hampstead Heathבצפון לונדון הוא המקום להיות בו. באביב ובקיץ תמצאו את תושבי העיר מתחרדנים על הדשא או נכנסים לשחות באגמים. בסתיו זה המקום לנשום קצת אוויר צלול ולתצפת על מרכז העיר. ובחורף זה המקום להתהלך בין השבילים המכוסים מעטה לבן, כשמדי פעם עף לכיוונכם כדור שלג ענק, תחמושת מזדמנת של אחת ממלחמות הילדים.

כתובת: רדו בתחנת האוברגראונד של Hampstead Heath והתחילו את המסע.
אתר: www.cityoflondon.gov.uk/things-to-do/green-spaces/hampstead-heath/Pages/default.aspx

צילום: מתוך ויקיפדיה

לשעות הערב: Fifty Five Bar

לאחרונה הפך בר Fifty Five לאחד המקומות החביבים עלי בלונדון, במיוחד כשהחברים מציעים לשבת על עוד בירה בעוד "פאב אנגלי מסורתי". עם תפריט של יותר מ-200 קוקטיילים, כל אחד ימצא כאן את מקומו: מי שאוהב את המשקה שלו חזק, טוב אם יבחר בוויסקי או ברום, חובבי האלכוהול המתוק יוכלו להתלבט בין עשרות קוקטיילים על בסיס עוגיות או גלידה. והדובדבן שבקצפת? 1+1 על המשקאות בכל יום בשעות 20:00-18:00.

כתובת: NW1 7DB31 Jamestown Road
אתר: http://fiftyfivebar.co.uk

צילום: אתר הבר

שופינג מקורי: מכירות תא מטען

Car Boot Sale היא מסורת בריטית רבת שנים ששמרה על צורתה המקורית עד ימינו. בכל סוף שבוע מתאספות בחניוני ענק ברחבי העיר, למשל בווימבלדון, האנסלו וקפיטל, מאות מכוניות, מתאי המטען שלהן נשלפים אוצרות וגרוטאות, תלוי איך מסתכלים על זה. במכירות האלו אפשר להפוך לבעליהם החוקיים של בגדי מעצבים בשני פאונד, תמונות של משפחת המלוכה, גלויות מהמאה שעברה, מצתי זיפו מקוריים ושאר מציאות, חלקן מוזרות למדי כמו אוסף מלא של כל בובות הדרדסים.

לכל השווקים ושעות הפתיחה: http://londonwaits.com/?p=383

צילום: מתוך ויקיפדיה

אוכל: Whitecross street market

שוק האוכל של Whitecross streetהוא סוד קטן וטעים במיוחד. בימי שני עד חמישי מתמלא הרחוב הצר בדוכנים המציעים מטעמים איכותיים וטריים מעשרות מדינות ברחבי העולם. מיוצגים בכבוד האוכל ההודי, האיטלקי, המקסיקני, הסיני והברזילאי ואחרים.

כתובת: 1 Whitecross Street EC1V 9AB

צילום: מתוך ויקיפדיה

– הדס חיימוב היא תושבת לונדון ובעלת האתר לונדון מחכה לי – המדריך המלא לכל האטרקציות הגדולות והסודות הקטנים של העיר. לינק: http://londonwaits.com

לכתבה המקורית באתר אונלייף

עוד באונלייף:

הביטחון שלכם פוגע בביטחון שלי

האישה שחוותה הארה טכנולוגית

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן