Forbes Israel Logo

אופניי בוטיק: הכירו את האופניים החשמליים ששווים 20 אלף דולר

סדנת ICON שבקליפורניה אחראית על יצירות כמו פורד ברונקו, CJ וטנדרים רבים. השילוב של מכוניות שטח ועבודה קלאסיות עם איכות ייצור, חומרים והנדסה עילית, יוצרים כלי רכב מיוחד במינם.

icon E-Flyer. אופניים חשמליים מהמאסטרים של FJ בקליפורניה | צילום: מתוך אתר החברה

מה שעיניכם שוזפות זו יצירה דו-גלגלית חדשה אם כי לא ראשונה. ההשראה הגיעה מאופנועי המירוץ הראשונים אשר התחרו על מסלולי עץ אובאליים. אבל לצד המראה התמים קיים מנוע אימתני עם הספק של 3,500 וואט המחובר לסוללה המפיקה 52 וולט. במצב מוגבל הספק של 750 וואט תהנו מטווח של כ-50 קילומטרים אחרי טעינה בת שעתיים ובמצב זה המהירות המירבית תהיה כ-40 קמ"ש. אם יש לכם אומץ להסיר המגבלות תוכלו להאיץ עד לכמעט 70 קמ"ש על הכביש אבל לטווח קצר הרבה יותר.

כמו מוצרי ICON האחרים גם זה עשוי מלאכת מחשבת של עיבוד סגסוגת. זה מתחיל משלדת אלומיניום שעוצבה בלחץ (הידרופורם), קיבלה צבע מאט בגוון האופייני לאייקון. חלקים רבים אחרים עשויים בעיבוד שבבי מגוש אלומיניום גולמי ולסיום מושב מעור וגריפים בעבודת יד מגיע מיצרן אוכפים מוכר. אייקון מתכוונת לייצר רק 50 יחידות במחיר 5,000 דולרים ליחידה – אבל אם תבקשו יפה הם ייצרו אופניים נוספים בהתאמה אישית, הזמנה מראש ובמחיר אחר לגמרי.

icon E-Flyer |  צילום: מתוך אתר החברה

די מיותר לציין כי האופניים החשמליים האלו אינם תקניים בישראל.

לכתבה בשטח

עוד בשטח:

מבחן דרכים וולוו V40XC

פורשה מקאן – השיווק מתחיל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.