Forbes Israel Logo

אחד העם: בזק טיפסה ב-1.7%; קומפיוג'ן זינקה ב-40%

המסחר בבורסה בתל אביב נפתח במגמה חיובית, אך עבר במהרה לירידות שערים קלות, על רקע תחילתו של שבוע המסחר בבורסות העולם והמשך הציפייה למינוי נגיד חדש לבנק ישראל. מניית בזק טיפסה ב-1.7% לאחר פרסום דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2013. מניית קומפיוג'ן טסה ב-40% על רקע ההסכם לשיתוף פעולה עם חברת התרופות באייר.

מדד ת"א 25 ירד ב-0.4%, ת"א 100 נחלש ב-0.1%, ומדד הבנקים ננעל סביב רמות הפתיחה. מדד התקשורת עלה ב-0.9%, ומדד הביומד זינק ב-3.8% בעקבות התחזקות מניית קומפיוג'ן.

באסיה ננעל היום המסחר במגמה מעורבת: בורסת שנחאי הוסיפה 1% לערכה, טוקיו נחלשה ב-1.4% ובורסת הונג קונג רשמה עלייה של 0.2%. באירופה נרשמת בשעה זו מגמה מעורבת כשבורסת לונדון נחלשת ב-0.2%, בורסת פרנקפורט נסחרת סביב רמות הפתיחה ובורסת פאריס רושמת עליה של 0.2%. 

צילום: רויטרס

בזק פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2013, מהם עולה כי הרווח הנקי לבעלי מניות הסתכם בכ-473 מיליון שקל, עלייה של 14% לעומת הרבעון המקביל אשתקד (רווח נקי של 415 מיליון שקל). ההכנסות ברבעון השני של שנת 2013 הסתכמו בכ-2.35 מיליארד שקל לעומת כ-2.6 מיליארד שקל ברבעון השני אשתקד, ירידה של כ-9.4%. הירידה בהכנסות הקבוצה נבעה בעיקר מירידה בהכנסות במגזר הסלולרי. מניית אחת המתחרות, סלקום, נחלשת לעומת זאת ב-1.5%. היום פורסם כי החברה נקנסה בידי משרד התקשורת בגין הפרות ההוראות בנושא הגנה על קטינים באינטרנט וסינון תכנים פוגעניים.

טבע הודיעה הבוקר על מינויים חדשים בהנהלת החברה. איקה אברבנאל ימונה לסמנכ"ל בכיר לתיאום פעילות חברת טבע בישראל וקשרי קהילה גלובליים. מרק סבג ימונה לסמנכ"ל בכיר לענייני משאבי אנוש.

גם דסק"ש הודיעה היום על שינויים במצבת החברה: הדירקטוריון החליט למנות את מישל דהאן, סמנכ"ל ומנהל הכספים הראשי של החברה, למ"מ מנכ"ל דסק"ש, במקומו של ליאור חנס שהתפטר מתפקידו. המינוי יהיה בתוקף עד להשלמת עסקת המיזוג של כור ודסק"ש. מניית דסק"ש עלתה ב-1.7%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.