חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אחד העם: הבורסה ננעלה בירידות. בבילון זינקה ב-9%

הבורסה בתל אביב נסגרה היום בירידות, על רקע נעילה חיובית אתמול בוול סטריט וכן הודעתו של יושב ראש ההסתדרות עופר עיני על פרישתו מן התפקיד ב-1 בפברואר.

מדד ת"א 25 ירד ב-0.3%, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.2%,ומדד הבנקים איבד ב-1% מערכו. מדד התקשורת עלה ב-0.8%, מדד הנדל"ן איבד 0.4% מערכו ומדד הנפט והגזירד ב-0.1%.צילום: אהוד כהנים

היום הודיע במפתיע יושב ראש ההסתדרות עופר עיני כי יעזוב את תפקידו בתחלית חודש פברואר בשנה הבאה: "אני חש תחושת מיצוי ורצון לצאת לדרך חדשה. מבחינתי נקודת השיא מתרחשת בימים אלו כאשר מאות מקומות עבודה חדשים מתאגדים במסגרת ההסתדרות", נכתב בהודעה שפרסם. עיני ימליץ על מקורבו, אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, כמחליפו.

בניית בבילון שבשבוע שעבר התרסקה בעקבות הודעת גוגל כי לא תחדש את ההסכם עמה, ממשיכה לטפס, ולאחר שעלתה בימים האחרונים ביותר מ-10%, רושמת היום עליות של כ-9%.

באגף כלכלה ומסחר בהראל פיננסים חוזים היום כי בנק ישראל לא ימשיך להוריד את שיעור הריבית במשק. "בניגוד לחלק גדול מהנתונים הכלכליים המלמדים על פעילות ממותנת יחסית בישראל (יצוא הסחורות, יצור תעשייתי, אמון הצרכנים והעסקים ואחרים), שוק העבודה ממשיך לשקף חוזק משמעותי. שוק העבודה קרוב למצב של תעסוקה מלאה ולבנק ישראל יהיה קשה להצדיק הורדת ריבית נוספת בקרוב."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן