Forbes Israel Logo

אחד העם נסגרה בירידות; החברה לישראל איבדה 1.5% אחרי דוחות מאכזבים

המסחר בבורסה באחד העם ננעל בירידות שערים קלות על רקע הנעילה השלילית אתמול בוול סטריט. אמש נסגר מדד הנסדא"ק בירדות של יותר מ-1% לאחר הצהרתו של הנשיא אובמה כי יוגברו הסנקציות על רוסיה.

היום ירד מדד ת"א 25 ב-0.2%, מדד ת"א 100 ירד ב-0.5% ומדד הבנקים נחלש ב-0.6%. מדד התקשורת התחזק ב-1.6%, מדד הנדל"ן ירד ב-0.2% ומדד הנפט והגז הוסיף 0.6% לערכו.

צילום: אהוד כהנים

החברה לישראל פרסמה הבוקר דוחותיה, לפיהם עולה כי היא סיימה את 2013 בהפסד חריג של 620 מיליון דולר, זאת לעומת הפסד של 146 מיליון ב-2012. את הרבעון הרביעי לבדו סיימה החברה בהפסד של 406 מיליון דולר, לעומת הפסד של 306 מיליון אשתקד. ההפסדים הגבוהים מוסברים בחברה לישראל בהפסד של 530 מיליון דולר בחברת הבת צים, אשר מצבה הפיננסי עתיד להשתפר כאשר יושלם הסדר החוב שלה. בעקבות כך איבדה היום מניית החברה לישראל 1.5%.

בבית ההשקעות יוטרייד אומרים הבוקר כי בטווח הזמן הקצר, יש לדולר פוטנציאל התחזקות עד לרמת התמיכה של 3.52 שקל לדולר. " נוצרה תמיכה לדולר מול כלל המטבעות המובילים שעשויה להגיע גם לצמד דולר-שקל בטווח הקצר. לדעתנו מדובר באתנחתא בלבד בהיחלשותו של הדולר ואין להספיד את המשך היחלשותו בטווח הארוך", אמרו בבית ההשקעות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.