Forbes Israel Logo

איך זה לחיות בין תל אביב וניו יורק?

ספרו החדש של גדעון עמיחי, "נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, יס", שייצא לחנויות לקראת החגים, לוקח את הקוראים למסע בין תחנות חייו האישיות והמקצועיות, על הקו שבין תל אביב לניו יורק, הערים בהן הוא חי לסרוגין.

זהו ספרו השני של עמיחי, לאחר ש-"לא, לא, לא, לא, לא, לא, לא, כן", ספרו משנת 2011 הפך לרב מכר.

בספרו החדש מאיר עמיחי באנקדוטות טקסטואליות, בצילומים מרהיבים ובאיורים רגישים מקומות לא מוכרים בניו יורק, מזוית אישית וייחודית ומתוך אהבה עצומה לקצב ולאנרגיה של רחובותיה.


ספרו השני של עמיחי. מעביר את האנרגיות של רחובות ניו יורק

עמיחי נוגע בפינות נסתרות מהעין, תוך ערבוב בין האישי והמקצועי, כך בעמוד אחד אפשר לקרוא על תובנות אוניברסליות ועמוקות העולות בעקבות מפגש אישי ובאחר – מחשבות ומסקנות על מתי ללבוש צעיף.

הספר כתוב כפרגמנטים המזמינים את הקורא לחלוק את הבחנותיו הדקות לגבי הבדלי תפיסות ומוסכמות חברתיות, אותן הוא מגדיר "שתי מערכות ההפעלה" שונות בהן הוא חי – תל אביב וניו יורק.

עמיחי. חי בין שתי מערכות הפעלה | צילום: מנחם רייס

גדעון עמיחי הוא איש תקשורת, יוצר ומרצה בעל שם עולמי ליצירתיות וחדשנות בעסקים. הוא עומד כיום בראש משרד הקריאטיב No, No, No, No, No, Yes אותו פתח ב- 2013, בניו יורק. בין השאר השיק המשרד את ערוץ הטלוויזיה DOGTV בארצות הברית (המשודר היום כבר ב-17 מדינות), והשיק את הקמפיין העולמי של חברת המלצות התוכן הישראלית OUTBRAIN.

הסניף הישראלי של משרדו, שנחנך בתל אביב ב-2015, מטפל במספר לקוחות נבחרים (פולקסווגן, טמפו, יקב ברקן, לופה, ועוד) ואחראי לאחד מהפרויקטים המדוברים בתקופה האחרונה ה-Cyber Horse – יצירת ענק, המתנשאת לגובה 6 מטרים ושוקלת כ-2 טון אשר הוצבה באוניברסיטת תל אביב, לרגל ועידת הסייבר הלאומית להעלאת המודעות לסכנות של מתקפות סייבר. 

בשנת 2011 פרש עמיחי ממשרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי /Y&R ", שם כיהן במשך כ-18 שנים כמנהל קריאייטיב ראשי ומנכ"ל משותף. המשרד נבחר 7 פעמים כשמשרד הקריאייטיב של השנה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.