חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אירופה ננעלה בעליות: בורסת לונדון הוסיפה 0.5% לערכה

לאחר ירידות משמעותיות אתמול, נרשמה היום מגמה חיובית בבורסות אירופה על רקע דבריו של נגיד הבנק הפדרלי של אטלנטה, דניס לוקהארט, כי מוקדם עדיין להפסיק את תכנית התמריצים. בורסת איסטנבול, שרשמה אתמול את הנפילה החדה מזה עשור (10.5%-) מתאוששת היום ועלתה ב-5%.

גם שאר בורסת אירופה רשמו היום עליות: בורסת לונדון התחזקה ב-0.5%, בורסת פרנקפורט הוסיפה 0.1% לערכה ובורסת פאריס רשמה גם היא עלייה של 0.1%. מדד היורוסטוק 50 רשם עלייה של 0.2%.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

טורקיה המשיכה לעמוד במרכז העניינים גם הבוקר, אך במידה פחותה מאשר אתמול. צעיר בן 22 מת היום בבית החולים באנקרה לאחר שנורה במהלך ההפגנות האנטי ממשלתיות בדרום טורקיה, כך דיווחה רשת הטלוויזיה הטורקית NTV. "עבדאללה קומרט נפצע באורח קשה לאחר שנורה על ידי אדם בלתי מזוהה", נמסר בהצהרת משרד המושל המקומי במחוז הטאי בטורקיה.


צילום: רויטרס

קומרט היה חבר במטה הצעירים של מפלגת רפובליקת האזרחים (CHP). בעקבות האירוע, פתחה המשטרה בחקירה כדי לבדוק את הנסיבות. הבורסה המקומית, אשר נפלה אתמול בכ-10.5%, הנפילה החדה מזה עשור, מתאוששת היום ומתחזקת בשעה זו בכ-5%.

נגיד הבנק הפדרלי של אטלנטה, דניס לוקהארט, מבכירי הבנק הפדרלי המרכזי של ארה"ב, אמר אתמול בראיון כי נסיגה מתכנית רכישת האג"ח "עדיין מוקדמת", אולם סייג כי בבנק "מתקרבים כבר לעת שבה הדבר יכול יהיה להילקח בחשבון". גם נתוני הייצור החלשים שפורסמו אתמול בארה"ב הגבירו את ההערכות כי הבנק לא יסוג מתכנית ההרחבה הכמותית עליה הכריז לפני יותר מחצי שנה, מה שהביא לזינוק מאוחר גם בבורסות וול סטריט.  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן