חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אירופה ננעלה בעליות חדות: הבורסה בפרנקפורט קפצה ב-2.1%

המסחר בבורסות אירופה ננעל היום בעליות חדות כאשר המשקיעים נושאים עיניהם לעבר פתיחת עונות הדוחות לרבעון השני של 2013 בוול סטריט. כמו כן תערך פגישת שרי האוצר של גוש האירו בבריסל שם מקווים כי יוון תגיע להסכם עם נציגי הטרויקה. החוזים העתידיים בוול סטריט נסחרים בעליות.

הבורסה בלונדון עלתה ב-1.2%, הבורסה בפרנקפורט קפצה ב-2.1%, הבורסה בפריז עלתה ב-1.9% ואילו הבורסה במדריד התחזקה ב-2.1%.

שרי האוצר של גוש האירו ונציגי הבנק המרכזי האירופי ייפגשו היום בבריסל שם ידונו באישור חבילת הסיוע בסך 8 מיליארד יורו ליוון. החבילה תינתן אם יוון תעמוד בתנאים שהם הציבו לה הכוללותכוללים קיצוצים חדשים במגזר הציבורי, צעדים לצמצום ההוצאות על בריאות, ומכירת נכסים.

צילום: רויטרס

הערב תיפתח עונת הדוחות לרבעון השני של השנה עם תוצאותיה של חברת המתכות אלקואה, הנחשבות למנבאות את הטון לשאר החברות המובילות במשק האמריקאי. כמו כן שווקים ממתינים לפרסומי פרוטוקולי הריבית של הבנק הפדרלי, שעשויים לרמוז על עתיד תוכנית ההרחבה הכמותית. ביום שישי פורסמו בארה"ב נתוני תעסוקה לחודש יוני, שהיכו את תחזיות האנליסטים. על פי הנתונים, שיעור האבטלה נותר אמנם על כנו ועמד על 7.6%, אולם מספר המועסקים במשק עלה בכ-195 אלף משרות, נתון לזהה לזה של חודש מאי (לאחר עידכון) ולעומת צפי האנליסטים לעלייה של 165 אלף משרות בלבד.

יום המסחר הראשון של השבוע בבורסות אסיה התנהל בירידות שערים על רקע שינוי המדיניות של ממשלת סין בנוגע לפיקוח על השקעות ולריביות הבנקים במדינה. ביפן, הבחירות לפרלמנט יערכו בסוף החודש ועל פי התחזיות צפוי ניצחון למפלגתו של ראש הממשלה שינזו אבה. בורסת שנחאי הובילה את הירידות ביבשת עם צניחה של 2.4%, הונג קונג נפלה ב-1.3% ובורסת טוקיו רשמה ירידה של 1.4%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן