חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אירופה ננעלה בעליות, לונדון התחזקה ב-0.4%

השווקים באירופה רשמו היום מגמה חיובית כאשר גוברות הערכות כי המדיניות המוניטרית המרחיבה של גוש היורו תצומצם. הבורסה בלונדון הגיעה במהלך המסחר לשיא של כמעט 13 שנים וזאת על אף צניחה של מנית חברת הספנות של משפחת אריסון, קרניבל.

המסכים ביבשת הראו היום ירוק: הבורסה בלונדון עלתה ב-0.4%, הבורסה בפאריס עלתה ב-0.3% והבורסה בפרנקפורט הוסיפה 0.2% לערכה.

רוב הסוחרים והמשקיעים באירופה מעריכים כי הנסיגה לאחור בכל הנוגע לשוקי המניות באירופה תהיה קצר יחסית עד ששוקי המניות יחדשו את העלייה לקראת סוף השנה. "אנחנו נשארים בדעה שורית על שוקי אירופה ומצפים לסיים את השנה ברמות גבוהות יותר, אך אנחנו חושבים שהדרך ליעד לא תהיה בקו ליניארי ישר", אמר דארן איסטון, מנהל מסחר בלוגיקה השקעות.

צילום: רויטרס

בגזרת המניות, מנית הספנות האמריקנית קרניבל, שבשליטת משפחת אריסון, צנחה היום במהלך המסחר ב-13% לאחר שהקבוצה מסרה כי היא צופה לזרם הכנסות נמוך יותר בשל תמחור נמוך יותר ומספר תקלות רציניות.

באסיה ננעל היום המסחר במגמה מעורבת כאשר גם שם המשקיעים נשאו עיניהם לעבר הבנק המרכזי ביפן בכדי לקבל ממנו אישור על המשכת ההרחבה הכמותית האגרסיבית שהוא נוקט בה לאחרונה.

אמש ננעלה וול סטריט ביציבות על רקע הראלי בשווקי אסיה ובעולם. מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.1%, ה-S&P 500 והנאסד"ק ננעלו ללא שינוי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן