Forbes Israel Logo

אלגנטי וייחודי: מזראטי מתחדשת בעיצוב יוקרתי מבית ארמנגילדו זניה

חברת רכבי היוקרה האיטלקית, מזראטי, מחזקת את שיתוף הפעולה עם בית האופנה האיטלקי ארמנגילדו זניה (Ermenegildo Zegna). בתערוכת הרכב בז'נבה חשפה החברה גרסת פנים חדשה, המיוחדת לדגמי הגיבלי והקוואטרופורטה שלה.

כשמעצב יוקרה פוגש רכב יוקרה. מזראטי מתחדשת | צילום: יח"צ

עיצוב הפנים עבור שני הדגמים הללו נעשה מחומרים משובחים ובסגנון מתוחכם, עם שלושה שילובי צבעים. אבזור הפנים החדש ישלב ריפודי עור של Poltrona Frau עם משי Mulberry משובח מבית זניה העשוי 100% סיבים טבעיים. העיצוב המיוחד יבוא לידי ביטוי במושבים, בפאנלים של הדלתות, בבטנת הגג, במגני השמש ובתאורת התקרה. מערכת אקסקלוסיבית זו זמינה בשלושה גוונים, למכוניות הסדאן בדגמי הגיבלי והקוואטרופורטה כאמור, והיא המשובחת ביותר מכל חבילות ההזמנה המיוחדות שמציעה מזראטי ללקוחותיה.

חומרי גלם איכותיים | צילום: יח"צ

עיצוב הסדרה שאוב מהרעיון שבא לידי ביטוי במכונית הקונספט של דגמי הגיבלי, במהדורת ארמנגילדו זניה: הרמוניה של ניגודים בסינתזה של עיצוב מתוחכם עם דינמיקה טכנולוגית. כך, מרחב הפנים של הרכב מעוצב סביב תפיסה של צמד צבעים וצמד חומרים – שילוב בין העור האיכותי מבית Poltrona Frau וריפודי המשי מסוג Mulberry. עיצוב זה של בית ארמנגילדו זניה מעניק לרכב אישיות אלגנטית, הייחודית לקו כולו.

שילובי צבעים מנוגדים הניתנים לבחירה יוצרים מראה אלגנטי וייחודי | צילום: יח"צ

עיצוב הפנים כולל מבחר של שילובי צבעים, המאפשר ליצור אחד מבין שלושה מראות שונים. הוא ייחודי עבור מכוניות הסדאן של מזראטי, וזמין בכל המדינות החל מסתיו 2015, בכל הגרסאות של דגמי הגיבלי והקוואטרופורטה.

צילום: יח"צ

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.