Forbes Israel Logo

“אנחנו מאמינים בשוק הישראלי – לכן אנחנו משקיעים בו”

החל מה-1 במרץ 2019, תפעיל קתאי פסיפיק טיסה יומית בקו תל אביב – הונג קונג. ההחלטה הזאת מגיעה על רקע הביקוש הגובר לטיסות.

"אנחנו מציעים קו נוח עבור ישראלים שמבקשים להגיע להונג קונג", אומר בראיון בלעדי לפורבס רונאלד לאם, המנהל המסחרי של חברת קתאי פסיפיק. לאם הגיע לארץ כדי להשתתף בוועידה האירופית השנתית של החברה שמתקיימת לראשונה בישראל. "יש לנו רשת מאוד גדולה שמאפשרת לחבר את המטיילים ואנשי העסקים ליעדים רבים באסיה ובאוסטרליה".

הקו היומי יופעל על ידי מטוס ה-Airbus A350-900 של קתאי, שיתוגבר עם מטוס A350-1000 – המטוס החדיש והמתקדם ביותר של החברה. ישראל היא המדינה השנייה בעולם אליה מטיסה קתאי את המטוס החדש שלה. "תהיה במטוס חוויית לקוח מדהימה, עם מוצרי טיסה מאוד מתקדמים. אנחנו מפורסמים לאורך השנים בזכות הצוות הנהדר שיש לנו", מספר לאם.

לאם. "תגובות מדהימות בישראל" | צילום: דין אבוטבול 

לאם מסביר את הייחודיות שמספקת קתאי ללקוחותיה: "בכל שלוש המחלקות של המטוס (עסקים, תיירים פרמיום ותיירים) אנחנו מספקים שירותי פרמיום. למשל, במטוס החדש כבר לא תונהג במחלקת העסקים שיטת הסעודה הרגילה של דיילים ועגלות – אלא יונהג סגנון של מסעדה. על פי לאם, הדיילים של המטוס יגיעו אל כל נוסע ונוסע, ישאלו מה הם ירצו לאכול, ייקחו את ההזמנות ואז יכינו את האוכל ויביאו את הארוחות באופן אישי.

חידוש נוסף שחשוב ללאם לציין ונוגע לכלל המחלקות במטוס, הוא "חיבוריות תוך כדי טיסה". קתאי תספק מעתה ווייפיי, כך שהנוסעים יוכלו לעבוד תוך כדי הטיסה או היות זמינים ברשתות החברתיות. "זה מה שאנחנו עושים כדי להעצים את החוויה של הלקוחות שלנו", אומר לאם.

"מודה לישראלים על האהדה"

קתאי החלה להפעיל את הקו מהונג קונג לישראל לפני כשנתיים. הקו פעל בתדירות של ארבע טיסות בשבוע, אולם כאמור עתה הורחב השירות ובקרוב יפעל על בסיס יומיומי. "יש תגובות מדהימות בישראל", אומר לאם. "הרחבת התדירות היא ההוכחה לכך שאנחנו פופולארים פה ולדרך בה מקבלים אותנו בישראל. ועל כך אני מבקש להודות לישראלים. אנחנו מאמינים בעתיד של השוק הזה, בגלל זה אנחנו משקיעים בו לעתים קרובות ובצורה נרחבת".

ביילי (מימין) ולאם. מחזקים את הקשר עם ישראל | צילום: דין אבוטבול 

מי שמארח את לאם והוועידה השנתית בישראל הוא ג'ונתן ביילי, מנכ"ל קתאי פסיפיק בישראל. ביילי מציין כי אירוח הוועידה מהווה הבעת אמון בקו לתל אביב ובנוסעים הישראלים ומבטאת את החשיבות האסטרטגית של הקו תל אביב – הונג קונג. כמו כן, מוסיף ביילי כי בכוונת החברה להמשיך ולהציע לנוסע הישראלי את מגוון השירותים המתקדמים גם בשנת 2019.

קתאי נחשבת לאחת החברות הטובות בעולם, מה שמחייב את לאם ובכירי החברה לעבוד קשה כדי לשמר את המוניטין הזה. "אנחנו נמשיך למצוא דרכים חדשות לחדש ולשפר. המפתח הוא לשים את הלקוחות במרכז", הוא סיכם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.