Forbes Israel Logo

אסיה ננעלה במגמה מעורבת: המשקיעים מחכים לנאום ברננקי

המסחר בבורסות באסיה ננעל הבוקר במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים, על רקע הנעילה השלילית אמש בבורסות בוול סטריט ולקראת הנאום הערב של נגיד הבנק הפדרלי בארה"ב, בן ברננקי.

הבורסה בשנחאי ב-1%, הבורסה בטוקיו טיפסה ב-0.1% מערכה ואילו הבורסה בהונג קונג התחזקה ב-0.3%. בסין פורסם כי ההשקעות הזרות במדינה קפצו ביותר מ-20% בחודש יוני.

יום המסחר בבורסות וול סטריט ננעל אמש בירידות על רקע נתוני מדד המחירים לצרכן שהיכה את תחזיות האנליסטים ורשם את עלייתו הגדולה ביותר מאז פברואר. בנוסף, דוחות חיוביים לבנק גולדמן סאקס ואכזבה לחברת קוקה קולה. מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.4, ה-S&P 500 יורד ב-0.6% והנאסד"ק מאבד 0.5% מערכו.


צילום: רויטרס

מדד המחירים לצרכן בארה"ב רשם בחודש יוני עלייה של 0.5%, זאת לעומת צפי לעלייה של 0.3%. הסיבה העיקרית לעלייה היא התייקרות הדלקים, שהיוו שני שליש ממנה. בחישוב שנתי עלה המדד ב-1.8%, זאת לאחר עלייה של 1.4% בחודש מאי.

היום ומחר ישא ברננקי את נאומו החצי שנתי בנוגע למדיניות המוניטרית, והמשקיעים מחכים למוצא פיו. "ברננקי כנראה לא רוצה להפיל את מחירי המניות. אז הוא עשוי פשוט להמנע מלהגיד דברים נחרצים", אמר קואיצ'י טאקאמצו, מנהל המט"ח בחברת נומורה ני"ע בטוקיו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן