Forbes Israel Logo

בדרך לישראל: אינפיניטי JX עם 7 מושבים; המחיר הצפוי: 450 אלף שקל

חובבי רכבי היוקרה שצריכים להסיע יותר נוסעים מהמקובל ישמחו לקבל את המידע הבא: קרסו, יבואני מותג היוקרה של ניסאן, אינפיניטי (Infiniti), צפויים להרחיב את היצע הדגמים עם קרוסאובר בעל שבעה מושבים. הרכב הוא אינפיניטי JX.

אינפיניטי JX מבוסס על פלטפורמת הביניים של קונצרן ניסאן, ועליה מבוססים גם כלי רכב כמו רנו לטיטיוד, רנו לגונה, ניסאן מקסימה וגם ניסאן פאת'פיינדר החדש והמרוכך. גרסת אינפיניטי היא הווריאציה היקרה והיוקרתית ביותר של הפלטפורמה הזו, וככזו היא מצוידת בסדרת אביזרים ומערכות שמיועדות למקומות טובים בעשירון העליון.


צילום: אינפיניטי

מקרסו נמסר כי הקרוסאובר המפונק של אינפיניטי יגיע לישראל במהלך החורף – בחודש ינואר 2014. הוא יגיע אלינו עם המנוע שעמו הושק בארה"ב, בתצורת V6, בנפח 3.5 ליטר. ההספק של המנוע עומד על 265 כ"ס והמומנט – 34.3 קג"מ. ההאצה מאפס למאה נמשכת כתשע שניות. בין האביזרים שיציידו את אינפיניטי JX אפשר יהיה למצוא את מערכות הבטיחות המוכרות מדגמי ה-M היקרים, דוגמת בקרת סטייה מנתיב, התראה על מעבר לנתיב לא פנוי וחיישנים לזיהוי סכנות נוספות.

מחיר ה-JX בארה"ב עומד על טווח ה-45 אלף דולר, המחיר הצפוי אצלנו טרם נקבע. אם אתם חייבים רכב פנאי עם שבעה מושבים מקבוצת הפרימיום ההיצע קטן למדי: אאודי Q7, מרצדס GL ולנד רובר דיסקברי – כולם בסביבות או מעל 500 אלף שקלים.

לידיעה המקורית באתר שטח

עוד בשטח:

סאנגיונג אקטיון ספורטס – תחילת השיווק

קטגוריית 'אקסטרים' – הקבוצה הנעלמת בראלי ברסלאו

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן