Forbes Israel Logo
מזראטי ג'יבלי 1970. צילום: Shutterstock
מזראטי ג'יבלי 1970. צילום: Shutterstock

בדרך שלו: המזראטי של פרנק סינטרה תוצע למכירה פומבית

המכונית של הזמר המפורסם, בעלת מנוע V8 שמפיק 330 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית, ומכוניות של סלבריטאים נוספים, יוצעו למכירה פומבית, בינהן כמה דגמי רולס רויס נדירים ומרצדס רודסטאר

הרבה אנשים כנראה שרו את אחד מהלהיטים הגדולים של פרנק סינטרה בזמן שנסעו ברכב שלהם – "My Way", "ניו יורק, ניו יורק" או "אלה החיים". עכשיו הם יכולים לא רק לשיר אותם ברכב שלהם, אלא ברכב שלו, או שהיה שלו, על ידי הצעת מחיר למזראטי ג'יבלי משנת 1970 של הזמר האייקוני, שמוצעת למכירה פומבית בבית המכירות הפומביות בארט-ג'קסון.

הביצועים של הג'יבלי משנת 1970 מגיעים ממנוע V8 שמפיק 330 כוחות סוס, המשודך לתיבת הילוכים ידנית בת 5 הילוכים. האזהרה היחידה שאפשר לשים לב אליה היא להימנע מהציטוט המפורסם של דון ריקלס, כשריגש את סינטרה במועדון במיאמי בשנת 1957: “היי, פרנק. תרגיש בבית. הכה מישהו!".

ישנן לא מעט רכבים בולטים אחרות שמוצעים במכירה הפומבית הספציפית הזו, בינהן רודסטר מותאם אישית של מרצדס בנץ 380SL משנת 1981 מוויין ניוטון. 380SL, המותאם אישית במלואו על ידי ניקו-מייקל ניו יורק, כולל גם הוא מנוע V8 עם הזרקת דלק וכולל פיתוחים בעבודת יד עם שיבוצי זהב, פרטי זהב על הגג שמזכירים הירוגליפים מצריים, חלקי גוף וחיפויים שמיוצרים בעבודת יד.

מרצדס רודסטר. צילום: Shutterstock
מרצדס רודסטר. צילום: Shutterstock

היא מכונה על ידי העולם "מר. לאס וגאס”. ניוטון מציע למכירה פומבית גם רולס רויס סילבר שאדו משנת 1979 בצבע אגוז דו-גוני על פורצלן לבן.

"לא רק פריטי אספנות"

"וויין ניוטון הוא אייקון של לאס וגאס, שמציג שם למעלה מ-30,000 הופעות מאז 1958, ואנחנו מתכבדים להיות מופקדים על מכירת מספר כלי רכב מהאוסף האישי שלו. המכירה הפומבית של השנה מהווה סיכוי נדיר להחזיק בהם, כמו גם בכלי רכב מדהימים אחרים של מספר אייקונים נוספים בווגאס, כולל זיגפריד ורוי ופרנק סינטרה", אומר קרייג ג'קסון, יו"ר ומנכ"ל בארט-ג'קסון.

העיזבון של כוכבי לאס וגאס האייקונים זיגפריד ורוי מציע מכונית קופה גולגווינג של מרצדס בנץ SLS AMG משנת 2011 שנרכשה בתחילה על ידי רוי הורן עבור זיגפריד פישבאכר במכירה הפומבית של בארט-ג'קסון בלאס וגאס בשנת 2019. היא מצוידת במעטפת כרום מלאה, ה-SLS ההיסטורית הזו היא המרצדס הראשונה שתוכננה לחלוטין על ידי AMG, והיא מונעת על ידי מנוע של 563 כוחות סוס המסוגל לבצע ספרינטים של 0-60 קמ"ש ב-3.5 שניות ולפעמים של רבע מייל ב-11 שניות.

רולס רויס קורניש. צילום: Shutterstock
רולס רויס קורניש. צילום: Shutterstock

הרולס רויס קורניש משנת 1994 הייתה מתנה לרוי הורן ליום הולדתו ה-50. אחת מ-219 שיוצרו בין השנים 1993 ל-1996, הקורניש הנדיר הזה כולל מנוע V8 שמפיק 218 כוחות סוס עם תיבת הילוכים אוטומטית ומגיע עם מבחר תמונות המתארות את זיגפריד ורוי עם הרכב וכמה מבעלי החיים היפים, כוכבי המשנה מהתערוכות שלהם.

"להחזיק ברכב ששייך לכל אחד מהאייקונים המופלאים האלה של לאס וגאס זה דבר שלא יסולא בפז", אמר סטיב דייוויס, נשיא בארט-ג'קסון. "הרכבים האלה בבעלות סלבריטאים הם לא רק פריטי אספנות, הם השתקפות של הסמלים שהפכו אותם לחלק מחייהם האישיים ומהווים הזדמנות נדירה להחזיק חלק מאורח חייהם".

לבסוף, לפיל מאלוף, אייקון בלאס וגאס שמכונה "הדוד פיל", היה אוסף מכוניות אדיר שהשתרע על פני חמישה מוסכים בהתאמה אישית בשני דונם ליד ביתו. חמישה רכבים מהאוסף – כולל ארבעה רולס רויס סילברס משנות ה-80 ובנטלי מולסן S משנת 1988 – יוצעו גם הם למכירה פומבית.

בנטלי מולסן S. צילום: Shutterstock
בנטלי מולסן S. צילום: Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן