חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

בהמשך לנעילה השלילית באסיה: אירופה נסגרה בירידות קלות

המסחר בבורסות אירופה ננעל הערב במגמה שלילית בהמשך לירידות שנרשמו היום ביבשת אסיה ובניגוד למגמה אמש בוול סטריט. 

הבורסות בלונדון, פרנקפורט ופאריס נחלשו ב0.1% כל אחת. בורסת מילאנו לעומת זאת ננעלה בעליה של 0.4%.

מנהיגי ה-G20 מתכנסים היום במוסקבה לדון מצבה של הכלכלה הגלובלית. המנהיגים ידונו בדרכים להביא לצמיחת הכלכלה ולהורדת שיעור האבטלה.

באסיה ננעל המסחר במגמה שלילית לקראת הבחירות לפרלמנט העליון ביפן. בוול סטריט ננעל אמש המסחר במגמה חיובית על רקע נתוני מאקרו מעודדים. הבורסה בטוקיו ירדה ב-1.5%, שנחאי השילה גם היא 1.5% ואילו הבורסה בהונג קונג עלתה ב-0.1%.

המשקיעים ביפן מחכים לבחירות לבית העליון של הפרלמנט היפני ביום ראשון הקרו,ב כאשר נצחון של הקואליציה בהובלת ראש הממשלה שינצו אבה יעניק לו גיבוי לתוכנית הכלכלית שזכתה לכינוי Abenomics.

ימשיך לכהן? שינזו אבה | צילום רויטרס

המשקיעים באסיה הגיבו היום גם לדבריו של יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, שאמר השבוע כי הוא עדיין מצפה להאט את תוכנית רכישת הנכסים האגרסיבית שלו מאוחר יותר השנה, אך קיימת אפשרות שהתוכנית תשתנה אם התחזית הכלכלית תשתנה. ברננקי אמר את הדברים בעדותו החצי שנתית בפני הקונגרס האמריקאי.

ברננקי חזר בדבריו על לוח הזמנים שנקבע בחודש שעבר על ידי הבנק המרכזי, לפיו תוכנית ההרחבה הכמותית תופסק עד אמצע 2014, אז שיעור האבטלה אמור להיות בסביבות 7%, אך יצא מגדרו כדי להדגיש שדבר לא חקוק בסלע. "תוכנית רכישת הנכסים תלויה בהתפתחויות הכלכליות, אך היא בשום אופן לא קבועה מראש", אמר לוועדת השירותים הכלכליים בבית הנבחרים האמריקאי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן