חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

בהשקעה של יותר מחצי מיליארד שקל: מלון יוקרה חדש יוקם על חוף בת ים

שלושה מיליונרים יהודים ישקיעו 550 מיליון שקל במלון היוקרה Sea Hotel שיוקם בטיילת בת ים. המלון בן 26 הקומות יכיל 400 חדרים וצפוי להיפתח לקהל הרחב בקיץ 2017.

המיזם תוכנן על ידי פייגין אדריכלים, ועוצב על ידי חברת HBA הבריטית, האחראית על תכנון מלונות יוקרה ברחבי העולם העולם. על עיצוב הפנים יופקד Francesco Molon: "עיצוב החדרים תוכנן בהשראת הים והארץ המובטחת, בגוונים שלווים שישרו אווירת רוגע. אלמנטים עיצוביים יוצאי דופן ומלאי השראה, ישלימו את החוויה היוקרתית".

הדמיה של Sea Hotel העתידי | מקור: יח"ץ

במלון מתוכננים שלושה סוגי חדרים: יחידה סטנדרטית בגודל 32 מ"ר, סוויטות בגולד כפול, וסוויטה משיאותית בגודל של 80 מ"ר עם מרפסת ענקית, הממוקמות בצידו המערבי של המלון, לאורך מיתר המפרש הפונה כולו אל הים.

בנוסף להשכרת החדרים, יציע המלון גם אפשרות לרכוש יחידה מפוארת לשימוש אישי למשך 6 חודשים בשנה וביתרת התקופה להשכיר את החדרים באמצעות חברת הניהול הבינלאומית של המלון. המחירים ינועו בין מיליון וחצי שקל ליחידה הסטנדרטית ועד כ-4 מיליון עבור הסוויטה הנשיאותית.

המשקיעים הם איל הנפט הרוסי וואלרי מרקוטנקו, שהיה בעבר מבעלי המניות של חברת גזפרום וכיום עוסק בכרייה של מחצבים טבעיים, ושני היהלומנים מיכאל ספיאשווילי, ודוד רפאלוב. נציגם בארץ הוא אילן ששון שיבצע את הפרויקט באמצעות חברת רום כנרת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן