Forbes Israel Logo

בורסת ת"א נסגרה במגמה מעורבת. אופקו נפלה ב-8% וגררה עימה את ת"א 25

הבורסה בתל אביב נסגרה כשרוב המדדים נצבעים באדום. מדד ת"א 25 איבד כ-0.6% מערכו, מדד ת"א 100 ירד בכ-0.2%, ומדד בנקים ירד ב-0.7%. מדד התקשורת ירד ב-1%, מדד הנדל"ן נחלש ב-0.2% ומדד הנפט והגז הוסיף לערכו 1.1%.

מניית ביוליין שטיפסה אתמול ב-17% לאחר שדיווחה על תוצאות מבטיחות בניסוי הקליני שלב II בתרופת ה-BL-8040 לטיפול בלוקמה מילואידית חריפה, דווקא ירדה היום ב-7%.

חברת סומוטו, המציעה פתרונות מתקדמים להפצת תוכנות, הודיעה כי דירקטוריון החברה אישר תוכנית לרכישה עצמית של מניות החברה בסכום של עד 5.5 מיליון ש"ח, עד סוף השנה הבאה. עקב ההודעה עלתה מניית החברה ביותר מ-7%.

היום תפתח בארה"ב ישיבת המדיניות של הבנק הפדרלי ומחר, בהודעת הסיכום צפויה התייחסות למועד תחילת צמצום מדיניות רכישת האג"ח של הבנק. ההערכות הן כי המהלך יחל כבר בחודשים הקרובים, או אפילו החודש ובשלב הראשוני יכלול צמצום של כ-10 מיליארד דולר מתוך 84 מיליארד.

צילום: אהוד כהנים

ב-FXCM ישראל אומרים היום כי "הצמצום כרגע אינו מאיים על השווקים כפי שהיה בעבר, וזאת משום שהאמון בכלכלה האמריקנית התחזק, ועל כן צמצום לא יגרור בהכרח ירידות שערים. כרגע גם קשה להעריך כיצד ישפיע הצמצום על הדולר. בשבועות האחרונים ראינו את הדולר נחלש למרות ההערכות הגוברות לצמצום, וזאת משום שאיתותים על כך לא גרמו לירידות שערים משמעותיות."

בשעות הצהריים החליט השופט אורנשטיין להעביר את השליטה באי.די.בי מידיו של נוחי דנקנר אל אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה, בכפוף לפרסום מלא על עסקיו של בן משה בתוך שבוע. לקראת הכרעת הדין הופסק המסחר במניית החברה וטרם חודש.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.