Forbes Israel Logo

בין הקולג׳ לאופנת הרחוב: טומי הילפיגר בקולקציית קפסולה ייחודית עם AAPE

הקולקצייה, שתמכר בחנויות נבחרות ברחבי העולם, תגיע גם לפקטורי 54 ותציג מגוון פריטי לבוש לגברים המשלבים בין שני הסגנונות המזוהים עם המותגים

מעצב האופנה טומי הילפיגר יוצא בשיתוף פעולה מסקרן במיוחד עם מותג אופנת הרחוב AAPE. קולקציית הקפסולה, AAPE X TOMMY JEANS, תמכר במהדורה מוגבלת בחנויות נבחרות ברחבי העולם, בינהן חנות פקטורי 54 בקניון האופנה בתל-אביב.
קולקציות קפסולה אינן חדשות למותג האמריקאי. זו הנוכחית מגיעה לאחר שיתופי פעולה שזכו להצלחה עולמית: עם הדוגמנית ג׳יג׳י חדיד וזנדאיה לנשים ועם נהג מרוצי המכוניות לואיס המילטון לגברים.

הקולקציה ממזגת בין שני עולמות – בין מראה הקולג' האמריקאי האייקוני של טומי הילפיגר לבין מראה אופנת הרחוב של אייפ. צבעי הדגל המזוהים עם הילפיגר מעורבבים עם צבעי ההסוואה והלוגו של הקוף המזוהים עם אייפ. ההשראה הגיעה משנות ה-90 ותרבות ההיפ-הופ, וכוללת גזרות משוחררות של טי-שירטס, חולצות פולו ומכנסיים קצרים, לצד ז'קט ג'ינס אוברסייז ומבחר כובעי מצחייה. על חלקם הדפסים גראפיים ייחודיים, לצד שימוש מקורי בפרינט קאמופלאז' ובטרנד הלוגומאניה. הלוגו Moon face המפורסם, המציג איור גראפי של קוף, הוא גרסה צעירה של הלוגו המקורי מבית המותג BAPE.

AAPE הוקם בקיץ 2012 כתת-מותג של לייבל אופנת הרחוב BAPEA BATHING APE, והפך אהוב במיוחד על חובבי אופנה צעירים המחוברים ל'סטריט-וור' ומעוניינים להישאר מעודכנים. הוא הוקם על ידי המעצב היפני NIGO, מעריץ נלהב של תרבות הפופ, מה שמסביר את הקריצות לרפרנסים התרבותיים שנראים על הפריטים, ואת הלוגו שמושפע מהסרט "כוכב הקופים".

הקולקציה זמינה לרכישה באתר ובחנות הגברים של פקטורי 54 בקניון TLV.

צילומים: דניאל זאקונט, יח״צ חו״ל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.