Forbes Israel Logo
שעון קרטיה סנטוס דומון 2021. צילום: Cartier
שעון קרטיה סנטוס דומון 2021. צילום: Cartier

בין ז'נבה לשנגחאי: תערוכת Watches and Wonders 2021 יוצאת לדרך

תערוכת השעונים הבינלאומית תערך בין ה-7 ל-13 באפריל, ולראשונה - אונליין. 40 מותגי יוקרה יציגו את קולקציות השעונים החדשות שלהם ל-2021

תערוכת השעונים הבינלאומית Watches and Wonders 2021 תערך השנה במתכונת חדשה עקב מגפת הקורונה. התערוכה תערך בין התאריכים 7-13 באפריל בז'נבה, שוויץ, וישתתפו בה 40 מותגי שעוני היוקרה המובילים בעולם.
על הפרק: נטוורקינג, דיונים ואינטראקטיביות משופרת כאשר המותגים חושפים את המהדורות החדשות שלהם ל-2021. מספר ימים אחרי המפגש הדיגיטלי הזה, יערך הסלון הפיזי של Watches and Wonders בשנגחאי, שם יציגו כ-15 מותגים את שעוניהם האחרונים. במילים אחרות, אירוע יחיד שמאחד את השמות המובילים של תעשיית השעונים בפורמט דיגיטלי ופיזי. בפעם הראשונה אי פעם.

זו תהיה הפעם הראשונה שכל כך הרבה מהשמות היוקרתיים ביותר בתחום ייצור השעונים מתאחדים סביב יוזמה זו: כלומר אירוע מקוון עצום אך בלעדי עבור אנשי מקצוע בתחום הקמעונאות והמדיה, כמו גם לקוחות VIP של מותגים המוזמנים לצפות בתצוגה מקדימה של המהדורות החדשות לשנת 2021. המותגים שאישרו את נוכחותם בסלון הפיזי: קרטייה, שאנל, שופארד, IWC שפהאוזן, יגר-לקולטר, הרמס, פאטק פיליפ, רולקס, טיודור ואוליסה נרדין. אליהם יצטרפו מציגים חדשים בתערוכה, ביניהם בולגרי, קרל פ' בוכרר, הובלו, לואי ויטון, TAG Heuer וזניט.

הרמס ארקו לונה 2021. צילום: Hermes
הרמס ארקו לונה 2021. צילום: Hermes

כדי להקל על האינטראקציה ולאפשר למבקרים מרחבי העולם ליהנות מחוויית ה-Watches and Wonders המלאה, פלטפורמת watchandwonders.com – שהוצגה בהצלחה באפריל 2020 – משיקה תכונות נוספות. גרסה משודרגת זו, אינטראקטיבית יותר, פונקציונלית יותר וממוקדת בשירותים והחלפה, נועדה לתעדף סינרגיות, תקשורת ורשתות. המבקרים הופכים להיות שחקנים, ולא רק צופים, בתוכנית ייחודית שכוללת מספר הזדמנויות ליצור אינטראקציה ישירה עם המותגים באמצעות צ'אטים ושידורי לייב.

IWC Moods 2021. צילום: IWC
IWC Moods 2021. צילום: IWC

צילומים: Watches and Wonders Geneva, Cartier, Hermes, IWC Schaffhausen

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.